• 21.06.24, 12:32

Coop Eesti: kindlustunne on kehv, aga meil on parim aeg

Kuigi tarbijate kindlustunne on kehv, siis Coop Eestil on parim aeg, sest klientide aktiivsus on kõrgel tasemel, rääkis ettevõtte turundusdirektor Ranno Pajuri.
Kõikidel toidupoodidel on jaanipäeva eelne aeg kiire, milleks valmistutakse pikalt ette.
  • Kõikidel toidupoodidel on jaanipäeva eelne aeg kiire, milleks valmistutakse pikalt ette. Foto: Raul Mee
Eesti tarbijate kindlustunne on madalam kui Lätis ja Leedus, milleni on viinud mitmed järjestikused kriisid. Ostujõud on saanud tõsiselt kannatada, rääkis Pajuri Äripäeva raadio hommikuprogrammis, kuid Coopi klientide aktiivsus on viimaste aastate kõige paremal tasemel.
“Meil käib kauplustes rohkem inimesi kui kunagi varem,” sõnas Pajuri.
Küll aga selgitas ta, et klientide aktiivsus ei jõua käibesse, sest inimesed ostavad vähem ja valivad ostukorvi odavamaid tooteid.
Lisaks rääkis Pajuri Coopi laienemisplaanidest, uues rakendusest ning jaanipühade müügi kohta.
Intervjueeris Ken Rohelaan.
Coop Eesti: kindlustunne on kehv, aga meil on parim aeg
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 18:25
Müük kasvab, kui kasutad korralikku logistikat
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele