"Nimed müügitahvlil" saates räägivad Dominate Salesi tegevjuht Silver Rooger ja müügitreener Mardo Kase alahindamisest.
- Alahindamine: ehk jäämäe tipp on 10% jäämäe suurusest, enamik on veel all ja me alahindame seetõttu seda. Foto: DALL-E
Saates tuleb juttu sellest, kui palju ettevõtjad alahindavad seda, kui palju aega ja ressurssi kulub tegelikult B2B-s tulemusteni jõudmiseks, eriti teenuste müügis ning start-up’ides. Lisaks räägitakse saates sellest, kuidas alahinnatakse seda, kui palju aega kulub meeskonnas uskumuste ümberkujundamiseks ja harjumuste muutmiseks.
Rooger ja Kase toovad erinevaid näiteid klientide ja ka enda kohta, kus nad on erinevate olukordade alahindamisega kokku puutunud ning kuidas Teie saaksite neid vältida.
Arvuta oma tegelik kliendi saamise kulu, ära alahinda
Seotud lood
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.