• 03.09.24, 14:00

Ettevõtja: üsna kiiresti saime aru, et Eesti jääb väikeseks ja tuleb minna e-poega välisturule

Seekordses saates "E-kaubanduse areng ja tulevik" tuleb juttu e-poodide laienemisest Baltikumi ja Euroopasse. Selleks kutsusime saatesse oma kogemusi jagama Eesti looduskosmeetika tootja Berrichi asutaja Berit Joosepi ning kunsti- ja koolitarvete jae- ja hulgimüüja Vunderi tegevjuhi Jörgen Vaikjärve.
Kuldar Kullasepp Maksekeskusest, Berrichi asutaja Berit Joosep ja Vunder tegevjuht Jörgen Vaikjärv.
  • Kuldar Kullasepp Maksekeskusest, Berrichi asutaja Berit Joosep ja Vunder tegevjuht Jörgen Vaikjärv. Foto: Äripäev
Saates räägivad osalejad, kuidas nad välisturule jõudsid, miks otsustati sinna ülese laieneda, millised on klientide erinevused ning kuidas tavakaubandus toetab e-poe müüki. Joosepi ja Vaikjärve räägivad ka sellest, mida nad plaanivad teha enda positsiooni parendamiseks välisturul ning kuidas toimub kaupade transport väliskliendile.
Saate lõpus jagatakse ka teistele e-poodidele soovitusi, mida silmas pidada ja millele tähelepanu pöörata, kui hakata välisturule laienema.
Saadet juhib Kuldar Kullasepp Maksekeskusest.
Saate toob kuulajateni DPD Eesti.
Ettevõtja: üsna kiiresti saime aru, et Eesti jääb väikeseks ja tuleb minna e‑poega välisturule
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 01.10.24, 18:25
Müük kasvab, kui kasutad korralikku logistikat
Eesti turul üle 30 aasta tegutsenud Smarten Logistics pakub kolmanda osapoole logistikat ehk 3PL. Me hoolitseme kõige logistikaga seonduva eest: alates laovarude planeerimisest, kaupade vastuvõtust, arvele võtmisest, ladustamisest ning lõpetades nende klientideni toimetamisega. Lähemalt räägib Martin Karolin Smarteni müügiosakonnast.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele