Seekordses saates "E-kaubanduse areng ja tulevik" tuleb juttu e-poodide laienemisest Baltikumi ja Euroopasse. Selleks kutsusime saatesse oma kogemusi jagama Eesti looduskosmeetika tootja Berrichi asutaja Berit Joosepi ning kunsti- ja koolitarvete jae- ja hulgimüüja Vunderi tegevjuhi Jörgen Vaikjärve.
- Kuldar Kullasepp Maksekeskusest, Berrichi asutaja Berit Joosep ja Vunder tegevjuht Jörgen Vaikjärv. Foto: Äripäev
Saates räägivad osalejad, kuidas nad välisturule jõudsid, miks otsustati sinna ülese laieneda, millised on klientide erinevused ning kuidas tavakaubandus toetab e-poe müüki. Joosepi ja Vaikjärve räägivad ka sellest, mida nad plaanivad teha enda positsiooni parendamiseks välisturul ning kuidas toimub kaupade transport väliskliendile.
Saate lõpus jagatakse ka teistele e-poodidele soovitusi, mida silmas pidada ja millele tähelepanu pöörata, kui hakata välisturule laienema.
Saadet juhib Kuldar Kullasepp Maksekeskusest.
Saate toob kuulajateni DPD Eesti.
Ettevõtja: üsna kiiresti saime aru, et Eesti jääb väikeseks ja tuleb minna e‑poega välisturule
Seotud lood
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.