Tooteinfo ei ole kitsalt ettevõtete vaheline asi. Vastupidi, tooteinfo käib koos tootega, ning kord kaupluseriiulile ehk tarbijani jõudnuna on mõlemad avalik asi. Kuidas siis lihtsustada oma ettevõttes tooteandmete käsitlemist?
Marek Viilol, AS Salvest:
Esimene kontakt Productinfo24.com-ga oli 2020 sügisel, kui olin äsja alustanud Salvesti müügijuhina ning Tiina kirjutas mulle lühidalt ja väga selgelt, mida P24 meie ettevõtte jaoks teha saab. „Tundub huvitav“, kirjutasin sama lühikese kirja kohe vastu, saime kokku ja nii see algas.
P24 juures võlub esmalt tugev ja samas lihtsasti arusaadav kontseptsioon. Tooteinfo ei ole kitsalt ettevõtete vaheline asi. Vastupidi, tooteinfo käib koos tootega, ning kord kaupluseriiulile - tarbijani jõudnuna on mõlemad avalik asi. Alguses isegi üllatas, et nad tooteinfo haldamise eest tasu ei küsi. Tooteinfo automaatne eksport kauplusekettide vormidele on väga suur väärtus, mis lihtsustab müügijuhtide tööd märkimisväärselt! Aga P24 strateegia ongi, et suure töö tegijad nagu meie, oma korraliku tooteinfoga välja tuleksime. Nüüd tagasi vaadates, on oma majas täpse info kokku kogumine olnud paras väljakutse, kuid tulemus on seda 200% väärt.
Lisaks kasutame ka mitmeid teisi P24 teenuseid. Sortimentide, hindade ja kampaaniate moodulid on minu tiimi igapäevased tööriistad. Kuna P24 taga on kümnete ettevõtete kasutajakogemus, on kõik universaalne ja hästi loogiliselt läbi mõeldud, ainult võta õppefilm ette ja hakka kasutama. Seda enam olen uhke, et P24 üks kampaaniate planeerimise tööriist, on Salvesti müügitiimi poolt algatatud!
Meil on Eesti mõistes suur tootmisettevõte, kus tööprotsessid on välja kujunenud pikema aja jooksul. Seetõttu on minu õppetunnid ehk kasuks teistelegi.
- Päris kindlasti ei tohi tooteinfo korrashoidmist määrata vaid müügiassistendi ülesandeks. See on ettevõtte protsesside (juhtkonna) teema ja juhi pühendumine on oluline.
- Korrektne ja kompaktselt ühes kohas koos (pildid ka!) tooteinfo teeb kõik ettevõtte protsessid kiiremaks.
- Tänapäevane API-liidestus P24-ga annab hea ajendi ka muud IT süsteemid üle vaadata: kuidas tuleb info kodulehele, e-poodi, kus algatatakse kampaania, kuidas liigub selle tulemuste analüüsiks vajalik info ERP-i ja P24 vahel jne.
- Ja väga oluline on töö oma inimestega, sest iga uue tööriistaga kaasneb paratamatult väljakujunenud harjumuste muutmine. Oleme oma meeskonnaga andnud väärtuslikku kasutajapoolset tagasisidet ja nii on saanud P24 oluliselt paremaks mõlemapoolselt.
Meie jaoks on P24 kasutamine toonud kaasa rohkem selgust ja efektiivsema tegutsemise. Saame rohkem pühenduda kvaliteedile ja teha tegevusi, mis nii meile, kui klientidele tõeliselt väärtust loovad. See on olnud hea ja õige teekond ning peatselt oleme valmis ka järgmisteks sammudeks: tellimuste keskkond, automaatne pakendiaruandlus jne.
--
Karolin Sepp, AS Santa Maria / Paulig Estonia AS:
Ettevõttes on aktuaalne olnud tooteandmete käsitlemise lihtsustamine mõnda aega. Tänu kolleegi poolt edastatud kontaktile sain Tiina ja Sveni poolt ülevaate P24 kohta, mis oli selge ja põhjalik, kuid esmalt tundus andmete koondamine ja üleslaadimine väga aeganõudva tööna. Samas aga oli protsess sujuv ja vajadusel abistas Tiina jooksvalt mitmete küsimustega – on ju igal ettevõttel omad nüansid, mida arvesse võtta. Väga positiivse aspektina saab veel välja tuua, et väga mugav oli tooteandmed aktiivseks saada erinevates riikides.
Tiina ja P24 töötajad on olnud väga abivalmid kogu aeg lahendamaks ka erinevaid aspekte, mis puudutavad jaekettide tooteandmete põhjasid. Samuti on nad mõningate probleemide tekkimisel minuga ühendust võtnud enne, kui ma oma kirja koos küsimusega valmis olen saanud.
Kolleegid müügiosakonnast kõikidest Balti riikidest on lahendusega rahul ja varasema 20-30 minuti asemel on võimalik tooteandmed saada põhjale 5 minutiga. Milline ajaline kokkuhoid!