• ST
  • 03.07.23, 14:00

5 põhjust, miks LUMIORAV on investoritele silma jäänud

Kas oled juba märganud, et poelettidele on ilmunud elegantses sinises pudelis magneesiumivesi? Tegemist on värske kodumaise brändiga LUMIORAV. Napilt aastaga on saanud sellest ilusa disainiga tootest paljude lemmik ja seda eeskätt spordi- ning terviseteadlike inimeste hulgas.
LUMIORAV on Investeerimisfestivali tervitusjook
  • LUMIORAV on Investeerimisfestivali tervitusjook
Samal ajal, kui ühisrahastuses on projektide vastu huvi suhteliselt leige, on LUMIORAV kaasanud investoreid edukalt ja ilma ühisrahastusplatvormide abita. Toome siinkohal välja 5 põhjust, miks kiiresti kasvav Lumiorava bränd on investoritele silma jäänud:

1. Bränd on hästi äratuntav

Lumiorava nimi toob naeratuse näole ja on hästi meeldejääv, lisaks saadab seda vahva positiivse sõnumiga maskott.

2. Toode lahendab inimeste reaalseid probleeme/vajadusi

Magneesiumipuudus on suur probleem tänapäeva ühiskonnas ja see võib põhjustada paljusid terviseprobleeme, nende hulgas lihaskrampe, väsimust ja peavalu. Eriliselt suure magneesiumivajadusega on sportlased, kelle jaoks on tegemist kaks-ühes-lahendusega (keha hüdreerimine + magneesiumivajaduse katmine).

3. Lumiorava meeskond ja partnerid on pühendunud ja kogenud professionaalid

Lumiorava eesmärk on toota kõige kvaliteetsemaid tooteid ning informeerida kliente kuluefektiivselt – nende tiimis on pikaajalise valdkonna kogemusega inimesed ning edukad valdkonna ettevõtjad.

4. Toote edu räägib iseenda eest

Lumiorava Magneesiumivesi on napilt aastaga saavutanud laialdase tuntuse ja ettevõte on suurendanud müügimahtu rohkem kui kolm korda. Seda kõike uue brändina ning piiratud eelarvega. Tänu suurepärasele maitsele ja kaasahaaravale disainile võlub see inimesi hetkega, olles juba tunnustatud Eesti Joogifestivali võitja tiitliga ning valitud ka Sauna-aasta joogiks 2023.

5. Bränd on suunatud kasvavale tervise trendile

Magneesium on kvaliteetseks eluks vajalik kõigile ja kuna inimeste terviseteadlikkus on praegu kiiresti kasvamas, siis on Lumiorav valinud populaarse tervisetrendi, pakkudes inimestele päris lahendusi.
Võttes arvesse juba saavutatud tulemusi ning ettevõtte tulevikuplaane, on põhjust arvata, et Lumiorava näol võib tegemist olla järgmise Eesti brändi suure edulooga.
Tasub mainida, et Eesti suurim investorite sündmus – Investeerimisfestival 2023 on valinud just Lumiorava magneesiumivee kõigile osalejatele tervitusjoogiks.
Kui soovid Lumiorava eduloost osa saada, oled lahkelt palutud külastama veebilehte lumiorav.ee/investor – leiad sealt põhjalikku infot ettevõtte avatud investeerimisringi kohta!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:32
Jaekaubanduse järgmine arenguhüpe ‒ tulevik on kassavabade poodide päralt
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele