Tuleva nädala teisipäeval, 12. septembril avatakse Solarise keskuses Delice Solaris toidupood, mis on täiesti uue teo, näo ja olemusega toidukauplus. Poe uue kontseptsiooni töötasid välja Vaikla arhitektid ja Velveti disainibüroo.
Selveri ketti kuuluva Delice’i kontseptsioon, logo, visuaalne identiteet, kaupluse sisekujundus ja reklaamikeel saavad uue näo. "Täieliku kontseptsooni muutusega tahame pakkudes klientidele lisaks eristuvale ja veelgi laienevale premium-valikule ka meeldejäävat ostuelamust,“ ütleb Selver AS-i juhatuse liige Kristi Lomp.
Delice’i eristuva sortimendi keskmes on kaupluses kohapeal valmiv värske valmistoit, mugavad kaasahaaramiseks loodud valmiseined, värsked küpsetised ja pannipitsad ning Delice’i klientide seas nõutud rikkalik valik maailma köökide toodetest. Südalinna toidupoele omaselt lähtub Solarise poe valik nii kohalikust elanikust, nõudlikust kodus toidu valmistajast, gurmee suupisteid ja jooke otsivast kliendist, aga ka turistidest ja piirkonnas elavatest välismaalastest.
Lisaks Solarise toidukauplusele on Delice’i pood veel ka Viimsis.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.