• ST
  • 27.05.24, 08:45

Selver lõi eraldi kampaania 63+ vanuses inimestele

Igal kolmapäeval saavad nüüd 63+ vanuses inimesed ostukorvilt 10% soodustust – kampaania kannab nime Kuldne kolmapäev. Selveri äriarvestuse juht Kristjan Anderson räägib sellest kliendisegmendist lähemalt.
Selver lõi eraldi kampaania 63+ vanuses inimestele
Vanuserühm 63 ja vanemad on Selveri üks suurimaid, enam kui 135 000 püsikliendist koosnev kliendirühm. Andersoni sõnul kinnitab ostustatistika, et seda kliendisegmenti iseloomustab suurim huvi kampaaniate ja sooduspakkumiste vastu.
"Vanema generatsiooni ostud on rohkem läbi mõeldud ja ratsionaalsemalt planeeritud. Kampaaniatoodeteni jõudmiseks ollakse valmis rohkem aega pühendama, eesmärgiga kulutusi kontrolli all hoida. Igapäevase toidu hankimisel külastab vanem generatsioon suuremal arvul erinevaid ostukohti. Ostukanalina eelistatakse füüsilist kauplust ja rohkem traditsioonilist teenindajaga kassat," selgitab Selveri äriarvestuse juht.
Esimesed kampaaniakuud on 63 ja vanemad kliendid väga hästi vastu võtnud. "Kolmapäevast on kujunenud nende jaoks nädala populaarseim külastuspäev. Selveri kaupluseid on aprilli ja mai kolmapäevadel külastanud 63+ vanusegrupist enam kui viiendiku võrra rohkem kliente," kinnitab Anderson.
Ostukorvis on kaalukauss värskete toidukaupade poolel
Kampaania päevade ostukorvist moodustavad üle 55% värsked toidukaubad. Nii on menukaks kaubaks erinevad puu- ja juurviljad, muidugi ka igapäevase ostukorvi tuumtooted – piimad, koored, kohukesed, leivad-saiad, juustud ja vorstid ning lisaks ka ajalehed, ajakirjad ja postkaardid.
Samuti näeb ostukorvis rohkem tavahinnaga tooteid ja neid tooteid, milliseid vanusegrupi igapäevases ostukorvis pole, näiteks erinevad tooted Selveri liha- ja kalameistritelt ning pagaritelt.
Kuldse kolmapäeva kampaania on eriline ka seetõttu, et lisasoodustust saab ka juba erinevatelt hea hinnaga kampaaniapakkumistelt ja püsivalt hea tavahinnaga toodetelt.
Sünnipäeva perioodil kehtib Partnerkaardiga erinevatele peolauatoodetele sünnipäevasoodustus 10%. See tähendab, et sünnipäeva ajal on kuldse kolmapäeva raames sisuliselt võimalus uhke pidupäeva ostukorv saada 20% soodustusega.
Kuldse kolmapäeva kampaania kehtib kõikides Selveri kauplustes, Delice'i kauplustes ja Hiiumaa rändpoes. Kõikidele klientidele, kel vanust 63 aastat või enam, kehtib kolmapäeviti 10% lisasoodustus Partnerkaardiga tehtud ostu lõppsummalt. Soodustus ei laiene ainult ajalehtedele-ajakirjadele ja tubakatoodetele ning infoletis kolmanda osapoole nimel vahendatavatele teenustele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele