• ST
  • 05.06.24, 15:33

Elektroonilised hinnasildid aitavad tööjõukuludelt kokku hoida ja suunavad ressursi olulisemale

Olukord, kus kaupluse riiulis olev tootehind kassas maksma asudes hoopis teistsugust numbrit näitab, on tuttav kõigile. Tänases maailmas ei peaks see nii enam olema ning elektroonilised hinnasildid sellistel juhtumitel tekkida ei luba. Lisaks sellele, et uudne süsteem kuvab korrektseid hindu nii riiulil kui ka kassasüsteemis, on sel veel palju muid lisafunktsioone, mis aitavad jaekaupmeestel teha tööd efektiivsemalt ning tööprotsesse optimeerida.
Elektrooniline hinnasilt kuvab riiulis täpselt seda hinda, mis on sisestatud kassasüsteemi. Kui hinda muudetakse, ilmub see kohe ka riiulile. „Väga mugavalt saab teha ka kellaajalisi allahindlusi, mis süsteemis märkides toimub soovi korral üle Eesti kõikides poodides samal ajal. Pabersiltidega sehkendamine jääb absoluutselt ära,“ ütleb Hansabi kaubanduslahenduste müügijuht Helen Lutsoja.
  • Elektrooniline hinnasilt kuvab riiulis täpselt seda hinda, mis on sisestatud kassasüsteemi. Kui hinda muudetakse, ilmub see kohe ka riiulile. „Väga mugavalt saab teha ka kellaajalisi allahindlusi, mis süsteemis märkides toimub soovi korral üle Eesti kõikides poodides samal ajal. Pabersiltidega sehkendamine jääb absoluutselt ära,“ ütleb Hansabi kaubanduslahenduste müügijuht Helen Lutsoja. Foto: Oleg Hartsenko
Elektrooniliste hinnasiltide paigaldamine on väga lihtne ning need on hõlpsalt integreeritavad olemasoleva süsteemiga. See liidestatakse lao- või müügitarkvaraga, kus on võimalik ise määrata, millist baasis olevat infot ekraan kuvama peaks ning seda saab alati vajadusel muuta. „Elektrooniliste hinnasiltide süsteemiga on võimalik muu hulgas jälgida ka seda, millised tooted on riiulist otsa saanud. Selleks paigaldatakse toote vastas olevale riiulisse kaamera, mis jälgib riiulit ning fikseerib selle, mis on lõppemas, ja teavitab olukorrast töötajaid, kes saavad kontrollida, kas kaup on laos olemas või tellimuses,“ selgitab Hansabi kaubanduslahenduste müügijuht Helen Lutsoja. Hansab just selliseid elektroonilisi hinnasilte ning sellega kaasnevaid võimalusi pakubki.

Elektroonilisele hinnasildile saab kuvada QR-koodi või suunata kliendi e-poodi

Lisaks kliendi ja äri jaoks väga selgele hindade kuvamisele ning kaamerale, mis riiulites toimuvat olukorda fikseerib, on võimalik etiketile seadistada ka QR-kood. See võimaldab kliendi suunata koodi skaneerimise järel enda ettevõtte e-poodi või huvipakkuva toote põhjalikuma teabetekstini.
Elektroonilisele hinnasildile saab seadistada ka flash-light süsteemi, mis tootele tähelepanu tõmbab. „Kui teenindaja on letis ja klient tunneb huvi saalis asuva kindla toote vastu, saab teenindaja toote sildi vilkuma panna, mis teeb ostja jaoks selle leidmise kiireks ja mugavaks,“ selgitab Lutsoja. Sellised ekraanid aitavad ka laotöös, kui e-poe tellimust komplekteerima asudes saab otsitava toote „vilkuma“ panna, misjärel töötaja selle kiirelt leiab.
  • Foto: Oleg Hartsenko

Kulu saab osavalt pöörata tuluks

Kui elektrooniliste hinnasiltide ekraanid on visuaalselt sarnased tänaste plastist hinnasiltidega, siis olemas on ka erinevates suurustes LCD-ekraanid. Neis saab soovi korral näidata videoid või kuvada kaupa tutvustavat teksti. Turunduslikult on tegu efektiivse lahendusega, mille vastu võiks huvi tunda nii kaupmees kui ka kaupluses toodet müüv tootja. „Kaupmees saab selliste ekraanide puhul rentida tootjale konkreetse riiulipinna välja ehk sellele lahendusele kuluva raha saab kiiresti pöörata tuluks,“ sõnab Lutsoja. Erk pilt haarab inimeste tähelepanu ning sõnum jõuab kiirelt külastajateni.
Igal juhul on elektrooniline hinnasilt oma olemuselt kasulikum ning seda nii keskkonnasäästlikkusele kui ka turunduslikule poolele mõeldes. Hindade käsitsi muutmine on aeganõudev ning kulukas, elektrooniliste siltide puhul toimub muutmine hetkega, mis võimaldab personalil keskenduda suurema lisandväärtusega ülesannetele.
Kaupmehed on välja arvutanud, et ühe pabersildi hind (materjal, tööjõukulu sildi lõikamisel, vahetamisel jne) on ca 1 euro. Kui mõelda, et iganädalaselt on vaja muuta 1000 toodet, moodustab see kuu ja aasta lõikes suure numbri.

Elektrooniliste hinnasiltide kasutegurid:

▶ Hinna- ja tooteinfo muutmine hetkedega
▶ Dünaamilise hinnastuse võimaldamine
▶ Täpne ja tsentraalne ülevaade kaupluses toimuvast
▶ Kokkuhoid tööjõukuludelt
▶ Võimalus efektiivistada kaupluse tööprotsesse
▶ Võimalus kasutada hinnasilte turunduskanalina
▶ Kliendi ostukogemuse parendamine
▶ Kliendi- ja töötajate rahulolu parendamine

Mis on Hansab?

Hansab on juhtiv innovaatilisi ärilahendusi pakkuv ettevõte, mis tegutseb Eestis, Lätis, Leedus ja Soomes. Kaubandussektoris on meie eesmärk aidata kaupmeestel terviklahenduste abil muuta oma äri efektiivsemaks ja turvalisemaks.
Elektroonilised hinnasildid on Hansab tarninud Eestis näiteks Euronicsi kauplustesse, Telia esindustesse, Selveri kauplustesse, Maxima kauplustesse, Esvika müügisaalidesse, Salome autosalongidesse ja Automaailma kauplustesse.
Koostöös rahvusvaheliste partneritega aitame leida just Teile sobilikud lahendused ning aitame integreerida need Teie olemasolevate süsteemidega.
Kui soovid rohkem infot, siis võta meiega ühendust: Helen Lutsoja, tel 5623 0867, e-post [email protected], www.hansab.ee

Telia: elektroonilised hinnasildid on lisaks efektiivsusele ka keskkonda hoidvad

Telia esindustes kasutusele võetud elektroonilised hinnasildid sobituvad esinduste kontseptsiooniga, rõhutades digitaalset lähenemist ja innovatsiooni.
Telia müügi- ja teenindusüksuse juhi Katre Liibergi kinnitusel on ettevõte hea meelega valmis kasutama moodsaid lahendusi, mis toetavad digitaliseerumist ning aitavad parandada efektiivsust. „Lisaks sellele on elektroonilised hinnasildid keskkonnasõbralikud, toetades Telia väärtusi keskkonnahoiu ja jätkusuutlikkuse vallas,“ ütleb Liiberg.
Elektroonilised hinnasildid Telia esinduses.
  • Elektroonilised hinnasildid Telia esinduses. Foto: Oleg Hartsenko

Euronics: elektroonilised hinnasildid teevad kaupmeeste elu lihtsamaks

Euronicsi jaekaubanduse juht Kaidi Kelt ütleb, et pakutav lahendus teeb kindlasti kaupmeeste elu lihtsamaks.“Aeg, mis kulub hinnasiltide väljatrükkimisele ja vahetamisele, on märkimisväärne, eriti kampaaniate alguses. Lisaks paberi- ja materjalikulu, mis jätkusuutlikkust silmas pidades on samuti olnud suur kulukoht,” sõnab ta.
Kelt lisab, et kaupmehed peaksid elektrooniliste hinnasiltide kasutuselevõttu kaaluma juba puhtalt ressursi säästmise mõttes. “Palju sõltub kindlasti ka äri suurusest, mingi maani on ehk mõistlik teha sildimajandust paberi ja kääride abil, ent kui kaupluses on müügil tuhandeid erinevaid tooteid, siis on elektroonilised hinnasildid kaalumist vääriv lahendus.”
Elektroonilised hinnasildid Euronicsi kaupluses.
  • Elektroonilised hinnasildid Euronicsi kaupluses. Foto: Oleg Hartsenko

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele