• 25.07.07, 10:36
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Müügimeeskond tundku kampaaniat läbi ja lõhki

Kui müügiosakond saab turundusosakonna korraldatud sooduskampaaniast teada alles meediast, on olukord katastroofiline: puudulik sisekommunikatsioon viitab terve ettevõtte nõrkusele.
Enamasti ilmnevad müügimeeskonna informeerimise probleemid just suuremates ettevõtetes, kus ei usaldata oma töötajate arvamust ning peetakse neid piltlikult öeldes vaid müüriladujateks, kirjutas Äripäev.
Näiteks ei tea klienditeenindajad sooduskampaaniast üldse midagi ja üllatuvad klientide telefonikõne peale, kes soovivad tooteid reklaamitud soodsa hinnaga.
Veelgi hullem on, kui sooduskampaania lõppedes hind tõuseb ja sellest teab vaid turundusosakond.
"Need näited pärinevad suurelt jaolt üheksakümnendatest, kuigi kohtame sarnaseid asju ka praegu," nentis suhtekorraldusettevõtte In Nomine konsultant Heikki Sal-Saller.
Silbeti juhatuse esimehe Vjatšeslav Šlõki sõnul ei tohiks unustada, et oma töötaja ongi just parim sõel katsetamaks, kas plaanitav kampaania on piisavalt arusaadav ja vajalik. Silbeti reklaamikampaaniad proovitakse ja arutatakse läbi nii vastavate struktuuriüksuste töötajatega kui ka koostööpartneritega - reklaamifirmade, suhtekorraldusettevõtte, müügiorganisatsioonidega.
"Neilt saame parimat tagasisidet. On juhtunud, et oleme mõne kampaania suunitlust oluliselt muutnud, ühel korral kampaania isegi kalevi alla pannud," nentis Šlõk.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele