• 05.03.25, 15:13

Rimi Eesti juht Kristel Mets: tugevdame positsiooni Eesti kaubanduses

“Eesti jaekaubandusturg peab lõpuks kosuma hakkama ja näeme, et seis paraneb selle aasta jooksul. Sõltume ka oma peamistest ekspordipartneritest. Eelkõige Rootsi, aga ka Soome turg näitavad häid kosumise märke ning see toob positiivsed noodid ka Eestisse,” ütles Rimi Eesti tegevjuht Kristel Mets.
Rimi Eesti tegevjuht Kristel Mets rääkis uue logistikakeskuse avamisel ka ootamatust olukorrast ühe Rootsi investoriga.
  • Rimi Eesti tegevjuht Kristel Mets rääkis uue logistikakeskuse avamisel ka ootamatust olukorrast ühe Rootsi investoriga.
  • Foto: Mihkel Leis
“Plaanid uue logistikakeskuse ehitamiseks tänases asukohas said omaniku ICA juures kinnitatud 2021. aastal. 2022. aastal, kui Venemaa tungis kallale Ukrainale ja puhkes tänaseni kestev sõda, siis loobus üks Rootsi välisinvestor kategooriliselt Eesti Vabariiki raha paigutamast. Otsisime siis koos partneri Lumi Capitaliga uut investorit ning jõudsime Infortari ukse taha, kus plaan kohe heaks kiideti,” näitlikustas Mets ühe konkreetse projektiga, kuidas Ukraina sõda välisinvestoreid Eestist eemale peletas.

Seotud lood

Uudised
  • 04.03.25, 12:49
Rimi ja Ain Hanschmidti Infortar ehitasid 31 miljoniga uue logistikakeskuse
Eesti viimaste aastate ühte suuremasse ärikinnisvaraarendusse, Rimi uude logistikakeskusse Saue vallas investeerisid jaekaubanduskett Rimi juhi Kristel Metsa sõnul 4,4 ja Ain Hanschmidti Infortar 27 miljonit eurot. “Kui kõik investeeriksid nii julgelt nagu Rimi ja Infortar, siis Eesti majandus kasvaks palju kiiremini,” ütles Hanschmidt keskuse avamisel.
Uudised
  • 05.03.25, 10:43
Ain Hanschmidt kaubandusse investeerimisest: kui on tugev majandus, siis on ka tugev julgeolek
“Kui tahad ettevõttena oma tootlikkust suurendada, kui tahad klientidele parema kvaliteediga kaupu pakkuda, siis pead investeerima uutesse tehnoloogiatesse,” ütles Ain Hanschmidt Rimi uue logistikakeskuse avamisel, mille omanik on Infortar.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele