• 31.08.07, 15:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Imidžiteadlikkus sunnib jaapani mehi end kokku tõmbama

Tootjad pakuvad üha edukamalt Jaapani meestele "salendavaid" rõivaid, edastas BBC.
Jaemüüjate teatel lähevad üha paremini "kõhtu pinguldava vööga" bokserid ja "kõhtu kontrolliva paneeliga" T-särgid. Ühe tootja teatel mõeldi tooteid kavandades keskealistele meestele, kuid need tõmbavad ligi ka kahekümnendais eluaastais ostjaid.
Ülekaalulisus Jaapani meeste seas kasvab, ulatumata ometigi veel USA tasemeni. Ekspertide sõnul leiavad paljud jaapani mehed olevat salendavad rõivad märksa hõlpsama ja odavama lahenduse kui variant pidada dieeti või vähendada joomist. Niimoodi näitavadki imidzhist hoolivad mehed oma pakse kõhtusid ja tagumikke paremas valguses, kirjutas BBC. "Noored mehed kannavad tänapäeval liibuvamaid pükse ning üritavad nagu naisedki saledamad välja näha," rääkis pesutootja Triumph International Japan esindaja Asako Iwashashi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 10:12
DSV müügijuht: meie kolm tugisammast on meie meeskond, meie IT ja meie kliendid
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele