• 12.03.08, 07:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uuel kaebeväraval uks valla

Kuigi kõik Eesti teenusepakkujad peaksid nüüd värisema - nende kiitmiseks-laitmiseks avati portaal hinda.ee - ei torma ettevõtjad siiski veel pakku.
Viimasel ajal kerkib internetiavarustesse mujal maailmas populaarseks saanud portaalide eestindatud variante üksteise võidu. Näiteks hiljuti loodud hinda.ee nimeline portaal, mille loojate Marko Daljajevi ning Mikko Helbma mõte on lihtne, kuid, nagu väidavad eksperdid, üsnagi kaval, sest tegemist katmata jäänud nišiga - kasutajad saavad kogu oma pahameele ja kibestuse või, vastupidi, poolehoiu firmade peale välja elada. Kui üldistada, on tegemist nagu Ekspress Hotline'iga, kus lisaks kontaktidele ka laitus, leim ja kiitus juures.
"Eestis soovime võtta koha suurima ettevõtete otsingumootorina, kus lisaks aadressile saab kasutaja oluliselt rohkem infot lähtuvalt teiste kasutajate kogemustest," räägib OÜ Hinda juht Helbma suursugustest plaanidest. Portaali plaanid on lausa nii suured, et suu vajub lahti: "Kui oleme suutnud laieneda viie aastaga kümnesse riiki, omame 8-10 miljonit kasutajat, siis meie praegune kalkulatsioon näitaks kasumiks 50 miljonit krooni aastas," avaldab Heibma.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.01.25, 15:15
LHV: e-poe müügikanali tähtsust ei saa enam eirata
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele