Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.

- Äripäeva raadio saates tuleb juttu makselahendustest e-poes ja edukate kaupmeeste nippidest.
- Foto: Erakogu
Kui koroonaaeg lõi valusalt kaupluste külastusnumbreid ja käibeid, siis e-kaubandus tegi tõelise sööstu üles. Kuigi viimase kahe aasta jooksul on mahud kaubanduses teinud vähikäiku, on e-kaubanduse osakaal kasvanud 20 protsendini.
Ettevõtetele saab otsustavaks teguriks e-makselahenduste võimekus. E-müügikanalite kasv toob muutusi ka traditsioonilise kaupluse kontseptsiooni – poed muutuvad rohkem kauba esitluskohtadeks, kuhu klient tuleb enne suurema ostu sooritamist tootega lähemalt tutvuma.
Indrek Kaljumäe räägib saates, milliseid tegevusi teevad edukad e-kauplejad ja mida saab neilt õppida. Teeme ka selgeks, kui suur võiks olla makselahenduste valik e-poes ja millist mugavust pakub LHV Kassa kaupmehele ja kliendile. Saadet juhib Juuli Nemvalts.
LHV: e-poe müügikanali tähtsust ei saa enam eirata
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!