• 20.06.08, 19:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jaanipäev ärgitas õlut internetioksjonil müüma

Internetioksjoni korraldaja Märten Veedla ütles, et jaanipäeva tulek tekitas neil mõtte alustada kiiroksjoneid õlle kiirmüügist. Esimese viie kasti hinnaks kujunes 21 krooni ja 70 senti.
"Mõte oksjonil viis kasti õlut maha parseldada oli tegelikult ajendatud igaaastasest jaanipäeva hullusest. Õlut joovad ju paljud ja see oli hea võimalus oma projektile natukenegi rohkem tähelepanu tõmmata ning kedagi õlle võrra õnnelikumaks teha," rääkis Veedla aripaev.ee-le.
Veedla sõnul tehti Hinnaralli esimesel õlleoksjonil üle 300 pakkumise.
"Algne plaan oligi korraldada "õlleoksjonit" üksnes jaanipäevani ja usun, et peame sellest plaanist ka kinni," tunnistas Veedla samas. Eile esimesed kaks oksjonit maha pidanud Hinnaralli reklaamis end suhtlusportaalides.
"Tahaksin kõigile veel südamele panna, et õlu on eelkõige tarkade inimeste jook ja loodame, et võidud lähevad õigesse kohta ning inimesed oskavad piiri pidada," lisas Veedla.
Hinnaralli on viies sel kevadel turule tulnud kiiroksjoni korraldaja. Enne teda startisid Sendioksjon, Bidoloo, Vaus ja Eurocent24. Lisaks korraldab üsna sarnaseid oksjoneid Oksjon24, mis suvel puhkab.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.01.25, 15:15
LHV: e-poe müügikanali tähtsust ei saa enam eirata
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele