Suurbritannia suurima börsil oleva
luksuskaupade tootja Burberry Groupi käibe kasv kiirenes ootamatult, kuna
allahindlused aitasid tühjendada ladusid ning nõudlus kasvas Euroopas ja Aasias,
iseäranis ettevõtte oma poodides.
Ettevõtte kolmanda kvartali käive kasvas 30 protsenti, 329 miljonile naelale, võrrelduna aastataguse ajaga. Analüütikud ootasid kasumiks 291 miljonit naela. Teises kvartalis kasvas ettevõtte käive aastataguse ajaga võrrelduna 17 protsenti, vahendab Bloomberg.
Burberry teatas, et koondab kuni 540 töötajat Suurbritannias ja Hispaanias. Omades poodides kasvas müük 33 protsenti, teiste jaemüüjate kaudu müük kasvas 28 protsenti.
Ettevõttele aitas suuresti kaasa USA ja Hongkongi dollari tugevnemine naela vastu. Valuutakursi muutuse efektita oleks käive kasvanud üheksa protsenti.
Vähemalt aasta avatud poodides vähenes müük 3 protsenti.
Ettevõtte aktsia hind tõusis täna börsi avanedes 14 protsenti, 235 pennile. Tegu on suurima päevase tõusuga alates ettevõtte IPOst 2002. aastal.
Autor omab Burberry aktsiaid.
Seotud lood
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.