Coca-Cola Co asub katsetama uut
joogiautomaati, kust on võimalik valida kuni 120 erineva joogi vahel, kirjutab
uudisteagentuur Bloomberg.
Automaat, mis kasutab farmaatsiatööstuse mikrodoseerimise tehnoloogiat, Microsofti nutitelefoni operatsioonisüsteemi ning Itaalia autotööstuse disaineritelt laenatud nippe, võtab 40 protsenti vähem ruumi, kui traditsiooniline kuue või üheksa joogivõimalusega automaat, kinnitas uudisteagentuurile projekti juht Gene Farell.
Ettevõtte hakkab testima puutetundliku ekraaniga automaate sel kuul kümnes Atlanta söögikohas ning suvel veel 70-nes kohas Lõuna-Californias.
Coca-Cola müük joogiautomaatides moodustab umbes 30 protsenti kontserni kogu müügi käibest ja kasumist Põhja-Ameerikas. Globaalsest müügikäibest moodustab see umbes kaheksa protsenti.
Seotud lood
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.