Euroopa juhtiv kaubamajade kett
Peek Cloppenburg kahekordistas peale pooleaastast testperioodi Baltikale
kuuluva Mosaic kaubamärgi tellimusi.
Sügisest haktakse müüma Mosaic naistekollektsiooni seitsmel turul ning 24 kaubamajas, teatas Baltika. Eelmisel sügisel lähetas Baltika Peek Cloppenburgile esimese tellimuse, mis jõudis müügile kaubamajaketi 14 kaubamajja neljal turul – Saksamaal, Austrias, Poolas ja Šveitsis.
Baltika juhatuse liikme Boris Loifenfeldi sõnul osutus testperiood üle ootuste edukaks. "Müügid näitavad, et Mosaic suudab konkureerida tuntud brändidega nagu S.Oliver Collection, Mexx ja Esprit Collection. Meie suureks tugevuseks peeti väga head hinna ja kvaliteedi head suhet, omanäolist käekirja ja kostüümide laitmatut istuvust," sõnas ta.
Tellimuse suurendamise teiseks põhjuseks tõi Loifenfeld kollektsiooni tugeva müügiedu kõigil turgudel. "Saksamaa, Austria, Poola ja Šveits on oma olemuselt väga erinevad. See, et olime kõikjal edukad, näitab et kaubamärk on rahvusvaheliseks konkurentsiks küps," lisas ta.
Loifenfeldi sõnul moodustab Peek Cloppenburgi tellimus enam kui kümme protsenti Baltika 2009. aasta hulgimüügist, mis on eelmise aasta lõpus käivitunud projekti kohta hea tulemus. "Hoolimata kõikjal Euroopas valitsevast keerulisest ajast majanduses planeerime kasvu jätkumist ka järgmisel aastal," sõnas ta.
Mosaic-kollektsiooni müüakse täna Peek Cloppenburgi ketis neljal turul – Saksamaal, Austrias, Poolas ja Šveitsis ning kokku 14 kaubamajas. Sügisest lisandub veel kümme kaubamaja Saksamaal, Austrias, Poolas, Tšehhis, Sloveenias, Slovakkias ja Horvaatias.
Peek Cloppenburg on Saksamaa suurim kaubamajade kett, millele kuulub Saksamaal üle 80 ning Euroopas kokku üle saja kaubamaja. Peale Saksamaa on Peek Cloppenburg esindatud Austrias, Belgias, Hollandis, Šveitsis, Poolas, Ungaris, Tšehhis jm. Kaubamaja tootevalik sisaldab palju tuntud kaubamärke, mille hulgas on näiteks Burberry, Hugo Boss, Pierre Cardin, Marco Polo, Gerry Weber, Mexx, Esprit, s.Oliver, Tommy Hilfiger ja Tom Tailor.
Seotud lood
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.