Kuna Prisma ei ole vähendanud piima
sisseostuhinda, vaid on hinnalanguse teinud oma kasumi arvelt, on seeläbi
kasvanud ka piimatootjate käibed 25%.
Prismas müüdav piim hinnaga 3.70 on kasvatanud piima läbimüüki 25%, teatas ettevõte. "Läbi odava piimahinna oleme kasvatanud piimatootjate käibeid," sõnas Prisma Peremarketi tegevdirektor Janne Lihavainen. "Kogu hinnalangus on tulnud Prisma kasumi arvelt. "
Sarnaselt teistele jaekettidele langetas Prisma eelmisel nädalal piima hinna alla 4 krooni. "Mõistan täiesti, et tulenevalt majanduskriisist on paljudel põllumeestel hetkel rasked ajad. Kuid lisaks põllumeestele on majanduskitsikuses ka paljud pered ning nendel peredel on kindlasti hea meel, et nad saavad endale lubada soodsalt piima," sõnas Lihavainen.
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.