• 28.03.10, 16:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kristiine Keskus reklaamib end trollis kitarristidega

Kristiine Kaubanduskeskus tutvustab end Tallinna ühistranspordis kaks kitarriga noormeest, tegu on Eestis uudse ametiga – laulvate reklaampostidega.
Pikka aega muusikaga tegelenud Reigo Männistel ja Oliver Aunveril tekkis raskel ajal lisaraha teenimiseks mõte oma laulu ja pillimänguoskust innovaatilisel moel ära kasutada. Poisid konsulteerisid oma reklaamibüroos töötava tuttavaga, kes leidis esimeseks kliendiks Kristiine Kaubanduskeskuse, mis tutvustab hetkel oma Sõbrakaardi nime kandvat kliendikaarti.
Nüüd käivadki noored pillimehed Tallinnas ringi ja jagavad laulu saatel reklaaminfot. Tegu on sõbraliku ja lõbusa ettevõtmisega, kuid Eesti inimesed suhtuvad ametisse väga erinevalt.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele