• 22.09.10, 11:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saksa odavkettides varjatud hinnatõus

Kliente meelitatakse Saksamaal küll odavate hindadega, samas on pea sama hulk kaupa müügis kallima hinnaga ning kohati on kallimat kaupa isegi rohkem.
Saksa telekanali MDR tellitud uuring näitab, et alates aasta algusest on näiteks Lidl langetanud hinda 356 tootel, hind tõusis aga 339 toote puhul. Sarnast trendi täheldati Edeka tütarfirma Netto puhul ja Rewele kuuluvas Pennys – kallinenud ja odavnenud kaupade hulk oli laias laastus tasakaalus.
Turuliidri Aldi puhul oli allahindlusi siiski rohkem kui hinnatõuse, odavnes 256 toodet ja kallines ainult 81. Ka Normas oli pisut rohkem odavnenud kui kallinenud kaupu. Peamiselt Saksamaa idaosas kauplev Taani supermarketikett Netto seevastu tõstis hindu 234 tootel ja langetas 219-l.
Uuringust olid välja jäetud soodsad nädalapakkumised, jälgiti püsihindu. Saksa odavkaubakettide vahel käib läinud aastast tugev hinnasõda. Pea igal kuul langetakse teatud toodete hindu, et kliente ligi meelitada. Majanduskriisi tõttu on langenud toiduainete kokkuostuhinnad ja see jätab ruumi ka hinnalangustele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.01.25, 15:15
LHV: e-poe müügikanali tähtsust ei saa enam eirata
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele