Toidulisandite ja ravimiturg on teatud suurusega ja kui sinna lisanduvad private labelid on arusaadav, et keegi kaotab selle võrra, märkis OÜ Remedex tegevjuht Marko Mägi.
“Selge on, et private label avaldab mõju toidulisandi turule. Turg on teatud suurusega ja kui sinna lisanduvad uued tooted, antud juhul private labelid, on arusaadav, et midagi jaotatakse ümber, kusagilt keegi kaotab selle võrra," tõdes Mägi.
Ning kui apteegiketil on omanimeline private label, on ju ka selge, et tema huvid on seal suuremad, lisas ta. "Loodan, et Remedex ei kaota turuosa olulisel määral, kuna meie esindatav Walmarki bränd on küllaltki tugev. Küll on aga kindel see, et antud trendi peab jälgima ja analüüsima eri tootekategooriates pidevalt."
"Päevapealt lepingute ülesütlemisse ma ei usu, muudatused väljapanekutes muutuvad pigem tavapärase, loomuliku, konkurentsi käigus. Võib-olla loobub mõni konkurent mingil hetkel näiteks mõnest tootegrupist. Summa summarum on private labeli teema selgelt konkurentsiteema," rääkis Mägi.
OÜ Remedex peamiseks tegevusalaks on loodustoodete, ravimite ja toidulisandite maaletoomine, esindamine ja edasimüük.
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.