Tallinna Kaubamaja teatel on kogu Baltikumis toimunud autoturu elavnemine, mis on suurendanud kontserni autosegmendi käivet ligi kahe kolmandiku võrra.
Kolmandas kvartalis müüdi Eestis kokku 2580 sõiduautot, mis on 31% rohkem kui aasta tagasi. Lätis kasvas müük 113%, mis annab müügiks 1514 sõidukit. Leedus müüdi 1875 sõiduautot, kasv 22%.
Baltimaades registreeriti sel ajal 203 Kia sõidukit, mis on 86% rohkem kui aasta
tagasi. Kaubamaja autosegmendi selle aasta üheksa kuu müügitulu ilma segmentide vaheliste tehinguteta oli 147,8 miljonit krooni, jäädes eelmise aasta samale perioodile alla 17%. Kolmanda kvartali müügitulu oli 51 miljonit, mis on 63% suurem aasta tagusest perioodist.
Kia sõidukite turuosa Baltikumis oli üheksa kuu seisuga 3%. Uue linnamaasturi Sportage lansseerimine on läinud edukalt ja turg on uue mudeli väga hästi vastu võtnud, teatas Tallinna Kaubamaja börsile.
Seotud lood
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest
jätkusuutlikkuse aruandest.