Rimi teatas nende töötajate palgalanguse uudise peale, et muutis kaupluste teenindusstruktuuri, mille tulemusel ühtlustati klienditeenindajate tööülesanded. Muutuste tulemusel Rimi teenindajate keskmine palk tõuseb.
”Varasematel aastatel kuulus kala- ja lihameistrite tööülesannete hulka ka liha ja kala töötlemine, mistõttu olid need spetsialistid ülejäänud saaliteenindajatega võrreldes kõrgemalt tasustatud,” selgitas Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Andrija Lilleoja.
”Täna tehakse see töö ära Rimi keskköögis või tarnijate juures ning kala- ja lihameistrite tööülesanded on sellega seoses oluliselt muutunud,” sõnas Lilleoja. ”Selles valguses polnud õigustatud, et kassapidaja, kelle tööpäev on pingeline ja vastutusrikas, peaks leppima madalama töötasuga kui spetsialist, kelle töömaht on täna vähenenud,” lausus ta.
”Teenindajaameti tööülesannete ja kohustuste ühtlustamine tähendab küll värske kala- ja lihaleti töötajatele palgalangust, kuid samal ajal kõikidele kassapidajatele ja saaliteenindajatele aga palgatõusu,” ütles turundusjuht. ”Seega, keskmine palk Rimi kauplustes selle muutusega seoses hoopis kasvab,” lisas ta.
”Uue jaotusega muutub klienditeenindus paindlikumaks, sest kõik Rimi müügisaali töötajad hakkavad täitma rotatsiooni käigus ühesuguseid tööülesandeid,” ütles Lilleoja.
Seotud lood
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.