USA päritolu võileibu ja salateid müüv frantsiisikett Subway plaanib Eestis avada 2019. aastaks kuni 25 restorani.
Subway International Põhja-Euroopa ja Baltikumi piirkonna arendusjuht Justin Goes ütles, et Subwayl on plaanis avada lähema 7 aasta jooksul Eestis umbes 20-25 restorani. Need asuksid kõikjal üle Eesti, kuid peamiselt siiski Tallinnas ja selle ümbruses. Täpset numbrit ei saanud Goes praeguse seisuga nimetada, kuna see sõltub sellest, mitu frantsiisivõtjat Eestisse tuleb, samuti võib üks frantsiisiomanik avada mitu restorani mitmes eri paigas.
Goes põhjendas Subway valiku langemist Eesti kasuks sellega, et siitpoolt on tulnud initsiatiiv, samas Lätis ja Leedus huvi praktiliselt puudub. “Teine Eesti kasuks rääkiv punkt on see, et Eesti on väga lähedal Soomele, kus meil on olnud suur kasv ning restoranide arv läheneb juba sajale, nii et see võib mõjutada ka meie positsiooni Eestis.”
Kuna Subway puhul on tegemist 100% frantsiisiketiga, siis Subway ise restoranidesse ei investeeri ega halda neid. Goes ei avaldanud, palju panustab Subway Eestis näiteks marketingi. Küll aga on teada, et ühe restorani avamiseks tuleks frantsiisivõtjal investeerida keskmiselt umbes 115 000 eurot.
Seotud lood
USA võileivarestoranikett Subway plaanib rajada Balti riikidesse kümme restorani enam kui varem märgitud, kirjutas News2biz Latvia.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.