Rimi Eesti käive moodustas möödunud aastal 351 miljoni eurot, mis on 2010. aastaga võrreldes ligi 3% rohkem, avaldas kaubanduskett.
"Oleme selle tulemusega ja Rimi Eesti stabiilse kasvuga 2011. aastal rahul," kommenteeris Rimi Eesti Food ASi turundus- ja kommunikasioonijuht Andrija Lilleoja.
Kõigis kolmes Balti riigis kasvas Rimi emaettevõtte ICA AB Group käive 2011. aastal 2,8% ning grupi ärikasum ulatus möödunud aastal 19 miljoni euroni. Kokkuvõttes on ICA grupp Baltikumis taastanud majanduslanguse eelse rentaabluse ja jätkab kauplustekettide laiendamist ning edasiarendust.
Tarbija kindlustunde indikaator, mis on Eestis viimastel kuudel püsinud stabiilselt kerges langustrendis, ei muuda Rimi Eesti Food tegevusplaane, lisas Lilleoja. Nii Rimi kui Säästumarket jätkavad kauplustekettide arendamist.
Märtsi algul avab Rimi Tallinna vanalinnas uuenenud Kaubahalli, teises kvartalis avab uksed renoveeritud Magistrali hüpermarket. Sügisel alustavad tööd Rimi hüpermarketid Viljandis ning Põhja-Tallinnas. Säästumarket kavatseb pakkuda jätkuvalt soodsaimat ostukorvi Eestis. Säästumarketi hinnaliidri positsiooni kinnitavad ka viimased ostukorvide hinnavõrdlused. Lisaks sellele laieneb tänavu ka Säästumarketi sortiment.
Rimi Eesti Food AS-il on Eestis 82 kauplust. eesti Konjunktuuriinstituudi tarbijakindluse indeks langes veebruaris -14 peale.