• 14.03.12, 09:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Maxima juht: meie teenindus paraneb!

Maxima tegevdirektori Vaidotas Pacesa sõnul on turuliidriks saamiseks neil vaja head teenindust ning proovivad iga päev muuta seda paremaks.  
"Need poed hakkavad olema hoopis teistsugused. Kontseptsioon saab olema teine. Me kasutame sees teismoodi planeeringut, värvilahendusi, riiulite paiknemist, rohkem kulinaaria- ja kondiitrikaubalette jne. Tuleb uuenduslikum variant, isegi Leedus ja Lätis on neid vähe ja Eestis ei ole üldse selliseid olemas," rääkis Pacesa Tallinna uutest suurematest poodidest ehk XX supermarketitest.
Rääkides teenindusest, lausus Pacesa, et nende eesmärk on, et Maxima teenindus paraneks. "Me proovime iga päev muuta teenindust paremaks. Kahjuks iga päev see ei õnnestu. Kui avatakse XX Maximaid, siis olen veendunud, et seal tuleb teistsugune teenindus," märkis ta.
Loe pikemalt intervjuud Maxima tegevdirektoriga tänasest Äripäevast.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 10:12
DSV müügijuht: meie kolm tugisammast on meie meeskond, meie IT ja meie kliendid
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele