Augustis sai tarbijakaitseamet kokku 3428 tarbijate pöördumist. Kõige rohkem tekitas inimestele probleeme internetikaubandus (239 pöördumist), teisele ja kolmandale kohale jäid jalatsid (154 pöördumist) ning turismiteenused (127 pöördumist).
Internetikaubanduses oli murelapseks kosmeetikatoodetega kauplev veebipood quum.eu, mille kohta laekus kolme kuu jooksul üle saja pöördumise. Teine probleemne e-kaupleja oli hansapost.ee. Tarbijad kurtsid, et hansapost.ee ei võimalda neil kasutada 14päevast taganemisõigust. Selle asemel pakub ettevõte tagasisaadetud toote remontimist. Amet on alustanud kaupleja suhtes väärteomenetlust.
Jalatsite puhul on põhjust eelmisest kuust välja tuua ettevõte Morande Shoes OÜ, kes ei täitnud kolmel korral ameti juures tegutseva tarbijakaebuste komisjoni otsuseid. Firma oli küll algselt nõus defektiga jalatseid parandama, kuid keeldus pärast ebaõnnestunud remonti jalatsite ümbervahetamisest ja raha tagasimaksmisest. Tänaseks on kingakaupluste Dream King, La Vita ja Vip King omanikfirma Morande Shoes OÜ tarbijakaitseameti musta nimekirja kantud viiel korral – täitmata on ka juulis ning jaanuaris tehtud tarbijakaebuste komisjoni otsused.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kaubandus.ee lehel ilmunud uudise alusel liigitas tarbijakaitseamet justkui kõik e-poed ebausaldusväärseteks, ent selline sildistamine pole kindlasti põhjendatud.
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest
jätkusuutlikkuse aruandest.