• 28.09.12, 10:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Äripäeva rikaste TOPi võitis "kaubakate kuningas" 

Eelmisel aastal Rikaste TOPis esikohale jõudnud kaubandus- ja kinnisvaraärimees Hillar Teder pole ka sel aastal oma kohta käest andnud.
Tema vara on Äripäeva hinnangul väärt ligi 350 miljonit eurot. Teder lõi idas läbi oma asutatud kaupluseketiga O'Key. Täna on Tederil ca 8protsendiline osalus O'Key ketis. Teder on ise varem öelnud, et tema ja Venemaa äripartnerite vahel toimus 2009. aasta lõpus suuremat sorti varajagamine ning ta loovutas 14% oma seni veerandini ulatunud osalusest Venemaa O'Keys, saades vastu kogu Ukraina kinnisvaraarenduse, mida ta seni jagas võrdsetes osades samuti O'Key omanike Dmitri Troitski ja Dmitri Korževiga. 
2010. aasta lõpus läks O'Key börsile, siis sai ka Äripäev täpsema ettekujutuse Tederi varadest. Loe pikemalt Tederi tegemistest aripaev.ee veebist

Seotud lood

Uudised
  • 03.09.12, 11:07
Jüri Käo: Jaemüük kasvas päris hästi, sisetarbimise kasv ka tuntav 
Jaemüük kasvas juulis päris hästi, sisetarbimise kasv on täitsa tuntav, kommenteerib tänases Äripäevas suurettevõtja Jüri Käo.
Uudised
  • 07.11.12, 16:39
Tederi kaubanduskeskus sattus Kiievis vaenuliku ülevõtmise ohvriks
Suurärimees Hillar Teder praktiliselt kaotas tänavu augustis  vaenuliku ülevõtmise tõttu kontrolli oma Kiievi Sky Malli kaubanduskeskuse üle.
Uudised
  • 20.11.12, 16:23
Pikett Kiievis: Teder, mine koju
Eesti saatkonna ees Kiievis toimus täna mõnekümne osalejaga pikett nende Ukraina ettevõtjate eestvedamisel, kes on kaotanud raha ärimees Hillar Tederi osalusega ettevõtte O`Key Ukraina pankroti tõttu, kirjutab Delovõje Vedomosti.
Uudised
  • 28.09.12, 17:33
Neli kaupmeest Rikaste TOPi esikahekümnes
Reedel ilmunud Äripäeva Rikaste TOPis on esikahekümnes neli kaubandusvaldkonna ettevõtjat.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele