Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga suutis rõivatootja Baltika septembris müügitulu kasvatada 10% võrra. Taas vedasid kasvu Baltimaad.
Baltika septembri konsolideeritud müügitulu ulatus 5 144 tuhande euroni, kasvades eelmise aastaga võrreldes 10%.
Baltika septembri konsolideeritud jaemüük ulatus 4 774 tuhande euroni, mis on 12% enam kui eelmise aasta samal perioodil ning mis saavutati 7% väiksema müügipinnaga. Jaesüsteemi müügiefektiivsus (müük/m²) kasvas septembris 21%.
Suurimad müügikasvud saavutati Leedus (+23%), Lätis (+19%) ja Eestis (+13%). Kasvu näitas ka Ukraina (5%), samas kui jaemüük vähenes Venemaal (-1%).
Võrreldavate poodide müük ruutmeetrile kasvas septembris 17%, sealhulgas kasvas Venemaa 26%, Leedu 21%, Läti 20%, Ukraina 14% ja Eesti 12%. Kohalikus valuutas suurenes võrreldavate poodide müük Venemaal 21% ning Ukrainas 6% võrreldes eelmise aasta septembriga.
Üheksa kuu kokkuvõttes ulatusid Grupi müügitulud 40 133 tuhande euroni, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 6%, sealhulgas jaemüük oli kokku 37 139 tuhat eurot (+5%) ja hulgimüük 2 352 tuhat eurot (+7%).
Baltikal oli septembri lõpu seisuga 106 kauplust müügipinnaga 21 536 m².
Seotud lood
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.