Rimi laiendas kliendikaardi kasutusvõimalusi ja võttis tänasest kasutusele innovaatilised terminalid, mille ekraanil kuvatakse kliendile tema ostueelistustest lähtuvaid sooduspakkumisi.
Kauplusekett tõi terminalid paralleelselt turule kõigis kolmes Balti riigis. Rimi Eesti Food ASi tegevjuhi Anders Lorentzsoni sõnul on terminalide vahendusel kliendile tehtavad sooduspakkumised osa Rimi kliendikaardiprogrammist. "Tegemist on täiesti uudse lahendusega siinsel jaekaubandusturul,” ütles Lorentzson.
Tema kinnitusel on Rootsi kaubandushiiu ICA AB jaekaubanduskontserni poodides kasutusel olevad kliendikaardi-terminalid Skandinaavia riikides ostjate poolt saanud väga hea vastuvõtu.
Rimi Eesti Food AS on väljastanud üle 440 000 kliendikaardi. Rootsi kapitalile kuuluval Rimi Baltic AB-l on Eestis, Lätis ja Leedus kokku 235 kauplust, sealhulgas 40 hüpermarketit (neist 12 Eestis) ja 64 supermarketit (neist 13 Eestis).