• 23.10.12, 11:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

6 meie toidutootjat pürib Prantsuse poodidesse

Pariisi rahvusvahelisel toiduainetööstuse messil SIAL on kohal E-Piim tootmine, Tartu Mill, Salvest, V.G.A Kaubandus, Taarapõllu Talu ja Lightfood.  
Eesti tootjate ootused messile on suured, sest SIAL kuulub Euroopa tähtsaimate toidumesside hulka. Pariisi kogunevad toiduainetööstuste ja kaubanduse esindajad üle maailma, mistõttu ei piirdu Eesti tootjate huvi pelgalt Prantsusmaa turuga.
Salvest on oma tooteid Lääne-Euroopasse eksportinud juba aastaid. 21.-25. oktoobrini kestval toidumessil SIAL ollakse kogu sortimendi väljapanekuga esimest korda. Eesmärk on leida toodetele uusi edasimüüjaid ja kliente ning kuulata ka lõpptarbijate arvamust toodete kohta, samuti soovitakse leida võimalusi allhanke tegemiseks, teatas toidutootjate stende korraldav Eesti põllumajandus-kaubanduskoda. tootmine tutvustab Pariisis Edam- ja Gouda-tüüpi juuste. Soovitakse leida uusi kontakte nii edasimüüjate näol kui ka luua otse suhteid kaubanduskettidega.
E-Piim
Lightfood turustab oma biokeemiliselt aktiivseid ja kasulikke piimahappebaktereid Lactobacillus Bulgaricus sisaldavaid hapupiimajooke Ayran ja Dietan praegu seitsmes riigis. Messil kohtutakse ELi maade võimalike koostööpartneritega ja loodetakse sõlmida tuleviku koostööks kokkuleppeid.
V.G.A Kaubandus jätkab kuivatatud veiselihasnäkkide tutvustamisega. Juba tuntust kogunud maitsetele Beef Jerky Original, Beef Jerky Classic, Beef Jerky Smoked, Beef Jerky Teriyaki ja Beef Jerky Cajun Hot on tänavu lisandunud samal põhimõttel valmistatud, kuid pisut erineval tehnoloogial põhinevad kuivatatud veiseliha ampsud Beef Bites. Messil esinedes soovitakse oma partneritele sealsetel turgudel olla nähtav ja samuti leida uusi kontakte.
Viimastel aastatel on Eesti põllumajandussaaduste ja toidutoodete eksport Prantsusmaale moodustanud 0,8 protsenti selle kaubagrupi koguekspordist.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele