Teadaolevalt ei ole peale Cherry ei Eestis ega ka välismaal ühelgi vautšerite müügiga tegeleval internetiäril traditsioonilist kauplust, kus oleks võimalik ka kohapeal kaupu soetada.
Eesti juhtiva sotsiaalse ostukeskkonna esinduskaupluses on kohapeal ostmas või internetist soetatud kauba järel alates avamisest oktoobri lõpus käinud tuhandeid inimesi, kirjutas Äripäeva turundusjuhtide uudisveeb
best-marketing.ee "Otsustasime, et on aeg oma pood avada eelkõige seepärast, et ühes kaupade müügiga meie lehel on tempokalt kasvanud ka vajadus neid inimestele kätte jagada,“ avas poe loomise tagamaid Cherry tegevjuht Priit Tomp.
Tompi sõnul on Cherry mudel selles osas viimase aastaga palju muutunud, et kui aasta eest käegakatsutavaid tooteid ei müüdud ja keskenduti teenustele, siis täna moodustavad need juba ühe suurema kategooria reiside ja muude muude teenuste kõrval. "Kaubamüük on kasvav trend ning kui Cherry esimene kauplus ja väljastuspunkt end õigustavad, siis kaalume ka järgmiste avamist,“ rääkis Tomp.
Lisaks internetis müüdud kauba väljastamisele on võimalik soetada erinevaid tooteid kohapealt. Sortimendi moodustavad esialgu peamiselt majapidamises vajalikud seadmed. „Päris lai valik on kööki tarvilikku – nõudekomplektidest köögikombainideni. Sortimeni panime kokku selle alusel, mida oleme suutnud internetis edukalt müüa ja hinnastanud sarnaselt,“ lisas Cherry tegevjuht.
Cherry kauplus asub Rotermanni kaubamajas, aadressil Rotermanni 5/Roseni 10. Cherry Media gruppi kuuluvad Cherry.ee Eestis, Cherry.lv ja Citylife.lv Lätis ning Beta.lt ning Grupinis.lt Leedus. Ettevõtte 2011. aasta brutokäive oli 12,24 miljonit eurot.
2012. aasta esimese kuue kuuga läks grupis müügiks ühtekokku 12,48 miljoni euro väärtuses vautšereid, mida on üle kahe korra rohkem kui 2011. aasta samal perioodil, teatas firma tänavu juuli keskel.
Seotud lood
Läinud nädalal lõpetas sooduskupongide vahendaja Cherry Media tegevuse Eestis, Lätis ja Leedus. Läti ettevõtja Normunds Bergs, kes oli algusaegadel Läti Cherry osanik, loetles Läti rahvusringhäälingule üles vead, mis võisid tema hinnangul ettevõttele saatuslikuks saada.
USA tuntud riskikapitalifond Tiger Global Management ostis 9,9% sooduskupongidega kaupleva veebisaidi Groupon aktsiatest, mille peale tõusis viimase aasta üks õnnetumaid IT-aktsiaid üle 8%.
Eile avaldas kvartalitulemused USA vautšeritega kauplev firma Groupon, mille aktsia hind kukkus järelkauplemisel 17 protsenti, kuna kolmanda kvartali käive oli analüütikutele liiga väike, vahendab BBC.