• 23.01.13, 11:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna Kaubamaja: Partnerkaardi kontodel on aegumas 0,5 miljonit eurot

Tallinna Kaubamaja kontserni kauplustes maikuust kehtima hakanud boonuspunktide kogumise tulemusel on Partnerkaardil realiseerimata veel ligi 0,5 miljonit eurot, mis aegub 31. jaanuaril 2013.
Tänaseks on Partnerkaardi omanikud ära kasutanud üle 2,1 miljoni euro, is on ca 82% eelmisel aastal kogunenud osturahast. "Möödunud aasta lõpuks oli Partnerkaartidele kogutud veidi üle 2,63 miljoni euro väärtuses boonuspunkte, mis teeb Tallinna Kaubamaja kontsernist ilmselt Eestis suurima boonuspunkte koguva lojaalsusprogrammi,“ märkis Tallinna Kaubamaja kontserni turundusdirektor Anne-Liis Ostov. „Boonusraha süsteem on tõhusalt tööle hakanud ja inimesed kasutavad seda hea meelega. Loodame, et kliendid jõuavad ära kasutada kogu osturaha, mis nad 2012. aasta jooksul teeninud on, aega selleks on veel loetud päevad. Käesoleva aasta jaanuari ostude eest kogutud punktide pärast muretsema ei pea, need kehtivad taas kuni 2014. aasta jaanuari lõpuni.“
„Kogutud rahaga on võimalik oma ostude eest tasuda ükskõik millises Tallinna Kaubamaja kontserni kaupluses – Selveris, Kaubamajas, I.L.U.-s, ABC Kingas või Shu-s,“ selgitas Anne-Liis Ostov. „Oma boonuspunktide hetkeseisu saab kontrollida Partnerkaardi iseteeninduskeskkonnas ning vaadata  igalt ostutšekilt.“
„Meie eesmärk on kasvatada klientide loojalust ning muuta neile meie kauplustest ostmine soodsamaks ja mugavamaks. Esimese kolmveerand aasta kogemus seda ka kinnitab,“ sõnas Anne-Liis Ostov. „Osturaha, mis jääb ikkagi realiseerimata, plaanime investeerida uutesse tehnoloogilistesse lahendustesse, mis teevad Partnerkaardi kasutaja elu veelgi mugavamaks.“
„Boonuspunktidega tasuti enim möödunud aasta novembris ja detsembris, millest võib järeldada, et boonust kasutati eelkõige jõulukinkide ja aastalõpu peolaua eest tasumisel – detsembris kulutati näiteks 634 099 ja novembris 324 919 euro väärtuses boonuspunkte,” ütles Anne-Liis Ostov. „Boonuse kasutamine on olnud eriti populaarne I.L.U kauplustes, kus punktide kogumise ja nendega maksmise osakaal küündis 148%ni, ehk punkte kulutati kaupluses rohkem, kui sealt väljastati. Boonust on palju kasutatud ka SHU kaupluses ja Kaubamajas.“
Boonuspunktisüsteem tõi eelmisel aastal Tallinna Kaubamaja kontsernile ka hulgaliselt uusi püsikliente. 1. jaanuari seisuga on kehtivaid Partnerkaarte 554 711 ja kehtivaid LHV Partner Krediitkaarte 6 183 – boonuspunktide lansseerimisest alates on liitunud täiendavalt 50 879 uut Partnerkaardi kasutajat.
 

Seotud lood

Uudised
  • 10.01.13, 09:41
Tallinna Kaubamaja käive kasvas 6,6%
Tallinna kaubamaja kontserni neljanda kvartali käive kasvas aastaga 6,6 protsenti, 127,4 mln eurole, teatas ettevõte börsile.
Uudised
  • 15.01.13, 12:11
Swed: Kaubamaja käibekasv kiireneb, kasumlikkus langeb
Swedbank märgib oma analüüsis, et Tallinna Kaubamaja käibekasv võiks sel aastal võrreldes mullusega kiireneda, kuid konkurentsi tõttu võiks kasumlikkus langeda.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 17:24
Pilvepõhiseid ärijuhtimissüsteemid on paindlikud ja kulusäästlikud
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele