• 26.02.13, 09:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Silvano kasum kukkus 

Silvano Fashion Groupi käive kasvas aastaga 19,3 protsenti, kasum kahanes samal perioodil 37,2 protsenti, teatas ettevõte.
Hulgimüügi kogukäive kasvas 17 protsenti ja jaemüügi käive 32 protsenti. Kasum aktsia kohta vähenes aastaga 34,7 protsenti 0,55 eurolt 0,36 euroni.
2012. aasta IV kvartalis kasvas uute kaupluste avamise netoarv (sisaldades nii uusi avamisi kui ka poodide sulgemisi tingituna asukohamuutustest) Milavitsa kaubamärgi all 25 võrra ning Lauma Lingerie kaubamärgi all 4 võrra. Seeläbi opereeris kontsern 2012. aasta lõpus otse ja frantsiisipartnerite vahendusel kokku 584 kauplust, s.o. 87 kauplust enam võrreldes 2011. aastaga. Avamiste tempo on võrreldav 2011. aastaga (85 uut kauplust) ning täidab esmajoones ettevõtte eesmärki tagada stabiilne jaemüügi kasv oma ja frantsiisipartnerite kaupluste vahendusel võrreldes raskemini prognoositava hulgimüügi käibe kasvuga.
Ukraina hulgimüügiettevõtte täielik omandamine 2012. aasta IV kvartalis (eelnevalt ei kuulunud kontsernile 74% osalusest) ei tähenda kontserni konsolideeritud EBITDA näitaja kohest paranemist, kuid võimaldab suurendada kontrolli kontserni müügikanalite üle ning laiendada Milavitsa ja Lauma Lingerie kaubamärkide all tegutsevate frantsiisipartnerite võrku Ukrainas.
Kontserni müük kasvas Balti riikides 3,1 miljoni euroni 2012. aastal võrreldes 3 miljoni euro suuruse müügikäibega 2011. aastal.
2012 aastal põhiturgudel toimunud müügid näitasid kasvu nii rahalises vääringus kui ka müüdud tükkide arvus võrreldes sama perioodiga 2011. aastal.
Suur osa 2012. aasta 12 kuu müügist saadi Venemaalt, s.o 75 138 tuhat eurot, mis moodustas 60,8% kogukäibest. Müügimahu poolest teine piirkond oli Valgevene, kus käive ulatus 31,5 miljoni euroni, mis moodustas 25,5% kogukäibest (nii jae- kui ka hulgimüük kokku); 2011. aasta 12 kuu vastav näitaja oli 23,7 miljonit eurot. Muude turgude kogumüügist (7,4 miljonit eurot) peamise osa moodustas müük Kasahstani ja Moldovasse.
31. detsembri 2012.a seisuga tegutses Milavitsa ja Lauma Lingerie kaubamärkide all kokku 584 kauplust. Kontserni jaemüügiketid tegutsesid Valgevenes ja Lätis. 2012. aasta 12 kuu lõpu seisuga opereeris kontsern 58 kauplusega (netokasv IV kvartalis 2012.a 2 kauplust) kogupindalaga 5 015 ruutmeetrit. 2012. aasta 31. detsembri seisuga tegutses Milavitsa tootemargi all 491 kauplust, mida haldasid Milavitsa äripartnerid Venemaal, Valgevenes, Ukrainas, Moldovas, Kasahstanis, Usbekistanis, Kõrgõzstanis, Lätis, Aserbaidžaanis, Armeenias, Saksamaal, Lõuna-Aafrikas, Leedus, Eestis, Gruusias, Araabia Ühendemiraatides, Iraanis, Sloveenias ja Belgias ja Itaalias. IV kvartalis kasvas kaupluste arv 26 võrra ja võrreldes 2011. aasta IV kvartali lõpu seisuga Milavitsa kaupluste arv kasvas kokku 76 kaupluse võrra.
Lisaks sellele tegutses 2012. aasta 31. detsembri seisuga ka 30 Lauma Lingerie kauplust, mida haldasid Lauma Lingerie äripartnerid Leedus, Lätis, Eestis, Valgevenes ja Albaanias. Lauma Lingerie puhul kontsern ootab lähitulevikus uute kaupluste avamist Venemaal.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele