• 25.03.13, 15:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Narva Astri Keskuse III järku hakkab ehitama Nordecon

Nordecon AS ja AS ASTRI-NARVA sõlmisid esmaspäeval ehituslepingu Narva ASTRI Keskuse III järgu ehitamiseks. Ehituslepingu maksumuseks on üle 15 miljoni euro.
„Täna sõlmitud ehitusleping kinnitab, et Narva suurim meelelahutus- ja kaubanduskeskus ASTRI Keskus on saab olema veelgi suurem. Piirilinna on juurde lisandumas märkimisväärses koguses kaasaegset kaubandus ja meelelahutuspinda, mis  peaks rõõmu tegema nii kohalikele elanikele kui ka Venemaalt pärit arvukatele turistidele,“ lausus Nordecon ASi juhatuse liige Avo Ambur.
Amburi sõnul on ASTRI Keskus Nordeconi jaoks  tuttav koht, sest ka kaubanduskeskuse eelmist etappi ehitas samuti Nordeconi kontserni kuuluv ettevõte. „Hea meel on tõdeda, et seegi kord osutus meie pakkumine tellija jaoks sobivaimaks," ütles Ambur
Ehitustööde käigus lammutatakse Narvas Tallinna mnt 41 asuva olemasoleva kaubanduskeskuse ühekordne hooneosa ja rajatakse asemele uus kolmekorruseline hoone, mis sisaldab ligikaudu 19 000 ruutmeetrit uut kaubanduspinda koos toitlustuskohtade ja meelalahutusvõimalustega. 
Samuti ehitatakse välja parkimismaja koos avatud parklaga pea 400-le autole ja korrastatakse ümbritsevad tänavad. Keskuse kogupind koos parkimismajaga suureneb 38 000 m2-ni.
ASTRI Keskusest saab sellega Ida-Virumaa suurim kaubandus- ja meelelahutuskeskus.
Kaubanduskeskuse juurdeehituse koguinvesteeringu maksumuseks on ligi 20 miljonit eurot.
Ehitustööd algavad aprillis 2013 ja keskuse laiendus on kavas avada suvel 2014.

Seotud lood

Uudised
  • 19.06.14, 11:07
Nordeconil valmis Astri Keskus
Nordecon lõpetas Narvas Astri Keskuse III järgu ehitustööd ning seeläbi Ida-Virumaa suurimaks tõusnud kaubandus- ja meelelahutuskeskus avab homme külastajatele vastvalminud laienduse.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele