• 28.03.13, 11:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pühade ajal tarbitakse kolm korda rohkem mune

Lihavõttepühadega saabub munamüügi kõrgaeg, mil tarbivad inimesed tavalisest kuni kolm korda rohkem mune ning Talleggi hinnangul munapaanikat ja -puudust sellel aastal karta ei tule.
AS Tallegg turundusjuhi Triin Kõrgmaa sõnul muutuvad pühade ajal eriti populaarseks just valged kanamunad. „Kuna kanad munevad ikka endises tempos, siis saavutatakse lisamüük Eestis läbi ekspordi vähendamise ja laovarude kogumise pühade ajaks," ütles Kõrgemaa.
Euroopas munatoodang normaliseerunud ja kasvamas ning seetõttu pole käesoleval aastal karta Kõrgemaa sõnul munapaanikat ja –puudust.
„Fakt on see, et valged kanad munevad valgeid ning pruunid kanad pruune mune. Samas ei mõjuta munakoore värvus ega muna suurus sisu toiteväärtuslikke omadusi," selgitas Kõrgemaa. Talleggi toodangust moodustavad valged munad umbes 50% ja Kõrgemaa sõnul seda suhet pole plaanis muuta.
Tallegg tootis 2012. aastal 76 miljonit muna, mis teeb iga päev keskmiselt üle 208 200 muna.

Seotud lood

Uudised
  • 28.03.13, 12:15
Värvilised munad otse kanadelt
Kaks aastat on Kopra Karjamõis müünud värvilisi mune, mis tulevad otse kanadelt.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 10:12
DSV müügijuht: meie kolm tugisammast on meie meeskond, meie IT ja meie kliendid
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele