• 01.04.13, 11:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Baltika soovib 2015. aastaks oluliselt kasumit suurendada

Baltika teatas oma värskelt avaldatud 2012. aasta aruandes, et ettevõttel on valmimas järgmise strateegilise perioodi tegevusplaan. Strateegia 2015 eesmärk on järgmisel kolmel aastal suurendada oluliselt müüki ja kasumit.
Börsifirma märgib, et võrreldes varasemate kasvustrateegiatega valmistutakse mõnevõrra tasakaalustatumaks kasvuks, kasvumudelisse tuuakse sisse vähem uuendusi ja muudatusi ning kasvu genereerimiseks kasutatakse enam allikaid.
Aruandes kordab firma taas, et ettevõtte juhatuse eesmärk on kasvatada tänavu kogumüüki üle 10% ning vähemalt kahekordistada puhaskasumit (eesmärk 1,6 miljonit eurot ehk 0,045 eurot aktsia kohta). Antud eesmärgid on kooskõlas ettevõtte nõukogu poolt 13. veebruaril 2013 kinnitatud eelarvega.
2013. aasta esimese kahe kuuga ulatus Baltika Grupi müügitulu 8,85 miljoni euroni, mida on 5% enam kui aasta eest.
Ettevõtte märgib ka, et teeb aktsionäride üldkoosolekule ettepaneku möödunud aasta 0,8 miljoni eurosest kasumist dividende mitte maksta. Viimati maksis rõivakaubandusettevõte dividende 2006. aasta tulemuste baasil kuus aastat tagasi.
 

Seotud lood

Uudised
  • 16.05.13, 12:20
Baltika kahjum vähenes ligi poole miljoni võrra
Baltika teatas täna esimese kvartali puhaskahjumiks 603 000 eurot. Võrreldes eelmise aasta 1,04 miljoni euro suuruse kahjumiga suudeti seda  vähendada 42%.
Uudised
  • 08.08.13, 11:55
Baltika jõudis poolaasta tulemustega kasumisse
Baltika teise kvartali puhaskasum oli 624 000 eurot, mis on 9% parem eelmise aasta samast perioodist.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele