• 03.04.13, 10:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Täna valitakse Eesti Parim Toiduaine 2013

Täna otsustatakse, milline konkursi finaali pääsenud toodetest pälvib Eesti Parima Toiduaine 2013 kuldmärgi. Võidutoode tehakse teatavaks 25. aprillil  toimuval Toiduainetööstuse aastakonverentsil.
Lisaks Parima Toiduaine tiitlipälvijale valib Tallinna Teeninduskooli kogunev 17-liikmeline hindamiskomisjon ka tänavuse parima toidu tervisele, parima mittealkohoolse joogi  ja parima alkohoolse joogi , kellele omistatakse samuti konkursi kuldmärk. Ühtekokku degusteeritakse 33 toodet.
Tänavuse konkursi hindamiskomisjoni juhib Tartu Ülikooli arstiteaduskonna meditsiinilise biokeemia professor, meditsiinidoktor Mihkel Zilmer. Komisjon hindab toodete puhul nende maitset, lõhna ja konsistentsi, aga ka tervislikkust, välimust, pakendit, uudsust ja müügiedu.
Hindamiskomisjon koosneb Eesti Peakokkade Ühenduse ning Eesti Kelnerite ja Ettekandjate Liidu  esindajatest, õppeasutuste toitumise valdkonna õppejõududest, järelvalveasutuste, kaubandusettevõtete esindajatest ning teistest toiduga kokkupuutuvatest asjatundjatest. Rahva lemmik valitakse sel aastal koostöös Toidutare portaaliga.
Hindamiskomisjoni kuuluvad ka viis ajakirjanikku, kellelt kõrgeima hinnangu saav toode pälvib meedia lemmiku tiitli. Parimad piirkondlike väikeettevõtete tooted, meedia lemmiktoote, kokkade lemmiku,rahva lemmiktoote ning Eesti Parima Toiduaine kuldmärgi võitjad tehakse teatavaks 25. aprillil toimuval  Toiduainetööstuse aastakonverentsil.

Seotud lood

Uudised
  • 13.03.13, 12:09
Eesti Parima Toiduaine konkursil käib tihe rebimine
Eesti Parima Toiduaine konkursil taotleb žürii tunnustust 140 toodet ehk koguni 25 toodet enam kui möödunud aastal.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele