Eesti e-kaubanduse Liidu seminaril rääkis Kingakaubamaja.ee omanik Olesja Roos, et neil tagastatakse keskmiselt 10-20% ostudest.
Roos avas seminaril osalejatele e-poe kaupade tagastamise köögipoolt rääkides, et peamiseks tagastamise põhjuseks on vale suurus (ligi 60% kõigist tagastustest), ebasobiv värv või ebamugav mudel. Tema sõnul ostetakse mujal maailmas kingi sedasi, et tellitakse kolm paari jalatseid ja tagastatakse e-kauplusele kaks paari. "See trend hakkab ka Eesti e-kaubandusse jõudma," sõnas Roos.
Ettekandes tõi ta välja, et tagastuse keskmine osakaal ostudest on mujal maailmas 17-25%, kingakaubamaja.ee-s on see hetkel 10-20%. "Tagasituste arv suureneb kampaania käigus ja kui toote kohta pole e-poes piisavalt infot," ütles Roos.
Antud seminaril esines ka Tarbijakaitseameti finants- ja sideteenuste talituse jurist Kadi Raudsepp, kes andis põhjaliku ülevaate e-kauplejatele esitatavatest nõudmmistest, olulisematest muudatustest Võlaõigusseaduses ning ülevaate kliendi probleemidest, millega Tarbijakaitseameti poole pöördutakse.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest
jätkusuutlikkuse aruandest.