• 05.04.13, 13:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

E-poes tagastatakse 10-20% kaubast

Eesti e-kaubanduse Liidu seminaril rääkis Kingakaubamaja.ee omanik Olesja Roos, et neil tagastatakse keskmiselt 10-20% ostudest.
Roos avas seminaril osalejatele e-poe kaupade tagastamise köögipoolt rääkides, et peamiseks tagastamise põhjuseks on vale suurus (ligi 60% kõigist tagastustest), ebasobiv värv või ebamugav mudel. Tema sõnul ostetakse mujal maailmas kingi sedasi, et tellitakse kolm paari jalatseid ja tagastatakse e-kauplusele kaks paari. "See trend hakkab ka Eesti e-kaubandusse jõudma," sõnas Roos.
Ettekandes tõi ta välja, et tagastuse keskmine osakaal ostudest on mujal maailmas 17-25%, kingakaubamaja.ee-s on see hetkel 10-20%. "Tagasituste arv suureneb kampaania käigus ja kui toote kohta pole e-poes piisavalt infot," ütles Roos.
Antud seminaril esines ka Tarbijakaitseameti finants- ja sideteenuste talituse jurist Kadi Raudsepp, kes andis põhjaliku ülevaate e-kauplejatele esitatavatest nõudmmistest, olulisematest muudatustest Võlaõigusseaduses ning ülevaate kliendi probleemidest, millega Tarbijakaitseameti poole pöördutakse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 13:14
Coca-Cola HBC majanduslik jalajälg Eestis
Coca-Cola HBC Eesti AS tegevus lõi Eesti riigi majandusele 2023. aastal ligikaudu 25 miljonit eurot lisandväärtust, selgub ettevõtte hiljutisest jätkusuutlikkuse aruandest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele