10. aprillil toimus Kaubanduse Klubi Ärpäevas, kus teemaks oli "Kuidas pääseda meediasse?"
Sisukate ettekannetega esinesid Äripäeva peatoimetaja Meelis Mandel, enda kogemusest ja näpunäiteid pressiteate koostamisel jagas Saku õlletehase kommunikatsioonijuht Kristiina Tamberg ning kommunikatsiooniettevõte In Nomine konsultant Heikki Sal-Saller rääkis, et mida peaks meediale edastama ning mis kanaleid pidi. Samuti oli väga põnev ka see, et kas tasub osta kommunikatsiooni teenust sisse või teha ise.
Poolpäev lõpetati väikese ringkäiguga Äripäeva toimetuses. Põigati sisse koosolekule, kus pandi kokku homset ajalehte, uudistati uurivat toimetust, vaadati Online-toimetuse köögipoolt. Samuti sai tähelepanu pööratud börsitoimetusele ja küljendajatele, kes lehe lõplikult kokku panevad.
Vaata pildigaleriid:
Kaubanduse klubi Äripäevas
27 fotot
- Kommunikatsiooniettevõte In Nomine konsultant Heikki Sal-Saller, Hipobaby Eero Tölpt, Tehnikatäht Merlyn Viilik Foto: Maarit Eerme
Seotud lood
Eesti logistikaettevõte Via Express on enam kui 10 aastat pakkunud kaubandussektorile keskendunud lahendusi, sealhulgas transporti multitemperatuursete veokitega. Ettevõttele on omistatud kvaliteedi-, toiduohutuse- ning keskkonnajuhtimise ISO-sertifikaadid.