LPP Retail Estonia avab Eesti suurima Reserved kaupluse Rocca al Mare kaubanduskeskuses, viies ettevõtte üldise kaubanduspinna üle 8000 ruutmeetrini.
Uue kaupluse üldpind ulatub 1500 ruutmeetrini ning pärast seda opereerib LPP Retail Estonia OÜ Eestis kokku üle 8000 ruutmeetri kaubanduspinda, mis on aluseks ettevõttele turuliidri positsiooni saavutamiseks.
“Tegutseme Eesti turul 11 aastat ning oleme oma nelja kaubamärgiga esindatud Eesti kõikides tähtsamatest linnades ja suurimates kaubanduskeskustes. Reservedi uue kaupluse avamine tähendab meie ettevõtte jaoks uue arenguetapi algust. Kavatseme edaspidi hoogsalt laieneda, et suurendada 2015. aastaks meie kaupluste kaubanduspinda 13 000 ruutmeetrini,” ütles LPP Retail Estonia OÜ juhatuse liige Hendrik I. Pass.
Ettevõte avab tänavu augustis veel kaks uuendatud kontseptsiooniga Reserved ja Cropp kauplused Tartus.
“Muudatusi tuleb sisekujunduselementides, erinevad klientide sihtgruppide tooted on paremini eristatavad ja kergemini üles leitavad. Suurema kauplusega tagatakse ka korralik täismahus lastekaupade valik. Uue kontseptsiooni peamine eesmärk on muuta ostukeskkonda Reservedi kliendile mugavamaks ja arusaadavamaks, olla värske ja lahe koht ostude tegemiseks,” lisas Pass.
LPP Retail Estonia OÜ on juhtiv rõivaste jaekaubanduse ettevõte Eestis, mis toob maale Reserved, Mohito, House ja Cropp kaubamärke ning haldab üle 8000 ruutmeetri kaubanduspinda. Firma annab Eestis tööd kokku 164 inimesele. Oma esimese Reservedi kaupluse avas ettevõtte 2002. aasta veebruaris.
LPP Retail Estonia kuulub LPP Capital Gruppi, mis on Kesk- ja Ida-Euroopa üks suuremaid rõivamüüjaid. LPP Capital omab 12 riigis kokku 1077 kauplust kogupinnaga 579 000 m2.
Alates 2001. aastast Varssavi börsil noteeritud ettevõtte käive ulatus 2011. aastal 595 miljoni euroni. Käesoleva aasta esimeses kvartalis moodustas kontserni konsolideeritud müügitulu 180 miljonit eurot, mis on võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 13% suurem.
Seotud lood
Suurimaks rõivamüüjaks kerkinud LPP Retail Estonia viis kaubamärkide Reserved, Mohito, Cropp ja House hinnad teiste turgudega samale tasemele, mis tähendab kohaliku lõpptarbija jaoks kuni 20% suurust hinnalangust.
LPP Retail Estonia tegevjuhi Hendrik I. Passi sõnul suureneb üleilmse rõivapoodide keti H&M Eestisse tulekuga keskuste külastatavus ning sellest võidavad kõik keskuse poed.
Rõivaste ja aksessuaaride jaemüüja LPP Retail Estonia OÜ kaupluste käive kasvas möödunud aastal 18%, teenides pea 1,5 miljonit eurot kasumit, seda tänu uuele Mohito brändile.
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.