Rahvusvaheline ehituskaupade müügiketi Leroy Merlin külastasid aia- ja ehituskaupade müüjat Bauhofi, et tutvuda ettevõtte e-lahendustega ja vahetada turunduskogemusi.
„Väliskülaliste soov oli saada parem ülevaade Eestist kui maailmas tuntud e-riigist," ütles Bauhofi turundusdirektor Britte Maidra. Lisades, et osapooled vahetasid ideid erinevate lahenduste kasutamise osas, mida tulevikus edasi arendada. "Kohtumine maailma mõistes suurte tegijatega oli äärmiselt põnev ja kasulik," kinnitas Maidra.
"Kasulikkuse mõttes oli neile näiteks heaks õppetunniks Bauhofi lojaalsusprogramm- Meistriklubi. Nad on aastaid üritanud tõsta kliendikaartide kasutust ning neile meeldis eriti võimalus, kus klient saab oma lojaalsusprogrammi liikmelisuse läbi püsisoodustust ning identifitseerimiseks ei pea kaasas kliendikaarti, vaid piisab ID-kaardi olemasolust," vahendas Leroy Merlini esindajate üllatust Bauhof Group AS turundusdirektor Britte Maidra.
"Lisaks ei paku nende kaart võimalust saada soodustusi sektorivälistes valdkondades, erinevalt Meistriklubist, millega kaasnevad igakuised pakkumised kas siis spordiklubides, kontsertidel või muus meelelahutuslikus sektoris," lisas Maidra.
"Mis aga oli üllatav, et ehkki statistika kohaselt üle 70% prantslastest interneti kasutajatest, kasutavad seda ka ostukanalina, siis ehitusmaterjalide müük läbi e-poe on siiski väga marginaalne," märkis Maidra. "Meie omakorda saime häid soovitusi nii sortimendi osas kui oma töötajate kaasamises turundustegevusse."
Euroopa suurimal ehituskaupade müügiketil Leroy Merlin on üle 330 kaupluse 13 erinevas riigis. Ettevõte kuulub Adeo Groupi, mille 2012. aasta käive oli 15,2 miljardit eurot.
Bauhof on Eesti suurim jaekaubandusettevõte ehitusmaterjalide ja aiakaupade sektoris. Bauhofil on 10 kauplust Eestis ja 5 kauplust Leedus. Bauhofi 2012. aasta käive oli 97,6 miljonit eurot.
Seotud lood
Bauhof Groupi 2012. aasta käive Eestis kasvas 10% ning aasta lõpetati 74,6 miljonilise müügituluga, kogu kontserni käive ulatus 97 miljoni euroni.
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.