7. juunil toimus Kaubanduse klubi Tarbijakaitsega "Kuidas vältida ettevõtte mainekahju?", kus osalesid uudiskirjaga liitujate vahel loositud isikud.
Hommikuklubis rääkis Tarbijakaitseameti kaubandustalituse juhataja Anneli Nagel tarbijakaebuste lahendamisest ning müügigarantii pakkumisest.
Teise teemana käsitles Nagel tähelepanelikust ja vastutustundlikust jaekaupmehest, mis tähendas hindade erinevust kassas ja müügisaalis. Lisaks pööras Nagel suurt tähelepanu toodetel olevate siltide loetavusele ning hoiatustele, mis peavad olema tarbijatele kergesti arusaadavad.
Päeva viimase ettekande tegi Tarbijakaitseameti jurist Kadi Raudsepp, kes tõi välja ebaausate kauplemisvõtete kasutamise näited Eesti jaekaubanduses.
13 fotot
- Kaubanduse klubi Tarbijakaitse "Kuidas vältida ettevõtte mainekahju?" Foto: Maarit Eerme
Seotud lood
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.