Eestisse tuleva Briti suurelt teise kaubamajaketi Debenhamsi käibekasv on aeglustunud, kuna ilm oli kehv ja tarbijate kitsamad kulutused jätsid oma jälje.
200-aasta vanune ettevõte teatas täna, et nad tunnevad end mugavalt analüütikute 2013-2014. aasta maksueelse kasumi praeguste ootustega. Reutersi poolt küsitletud analüütikud ootavad 153 mln naelast maksueelset kasumit.
16-nädalasel perioodil kuni 22. juunini oli samade poodide müügikasv null. Eelnenud perioodi samade poodide müügikasv oli 3,1%.
Ettevõte kasvatas turuosa rõivaste, ilukaupade ja kodukaupade osas. Ettevõtte internetimüük kasvas 40%.
Kuigi Suurbritannias oli ilm vilets, on ka selles keskkonnas võitjaid. Suurima kaubamajade keti John Lewise kahekümne nädala käive kuni 15. juunini kasvas aastaga 7,9%. Onlinemoemüüja ASOS raporteeris majandusaasta kolmanda kvartali käibe aastasest 45% müügikasvust. Debenhams andis märtsis kasumihoiatuse, süüdistades jaanuari müügilanguses lund ning ka veebruaris ei suutnud selle mõjust täielikult paraneda vaatamata täiendavatele allahindlustele.
Eestis piirdub Debenhams kahe kaubamajaga Rocca al mares ja Panorama City’s.
Seotud lood
Citycon investeerib kahe uue suurüürniku tulekul oma Eesti kaubanduspindadesse tänavu teisel poolaastal 8,6 miljonit eurot.