Apranga Grupp avas Tallinnas uue moebrändide poe Nude, kus on esindatud mitmed luksuskaubamärgid nagu Gucci, Dolce & Gabbana, DSquared2 ja Ralph Lauren.
“Tegemist on meie esimese preemium-liinide projektiga. Varasemate Burberry frantsiisikaupluste avamised on süstinud julgust jätkata luksuskaupade müümisega ning seda suunda hoides arendada tulevaid uusi projekte kõigis kolmes Balti riigis,” sõnas Apranga Grupi peadirektor, Rimantas Perveneckas.
Üle poole miljoni eurost investeeringut nõudev 350 ruutmeetrine kauplus avatakse Tallinna vanalinnas, Burberry poe vastas. Kaupluse kujunduse on loonud tuntud Itaalia arhitekt, Ivana Ivernizzi oma stuudioga, keda aitas valgustuse kujundamisel Balestreri stuudio. Interjööri looja, Ivernizzi, lähtus kontseptsiooni loomisel kahest suunast: imperiaalsest stiilist inspireeritult viisakast ja hubasest, mis toob esile tumeda puidu taustal riiete siluette, ning tugevast ja geomeetrilisest, mis ilmestab valgusemängu lael ja seintel.
Hetkel kuulub Apranga Grupi kaubandusvõrku 143 poodi: 92 Leedus, 38 Lätis ja 13 Eestis. Ettevõte on Eestis tegutsenud ligemale 10 aastat ning järgneva kahe aastaga soovitakse oma positsiooni veelgi tugevdada. Apranga Grupi aktsiad on noteeritud Vilniuse börsil ja nad kuuluvad OMX Baltic 10 indexi nimekirja.
Seotud lood
Leedu rõivamüügifirma Apranga suurendas tänavu esimesel poolaastal võrreldes mullu sama ajaga oma kasumit 4,7%.
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.