• 12.09.13, 18:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hortes käivitas kodumaiste aiasaaduste kampaania

Hortes läks kaasa Eesti Aiandusliidu üleskutsega ning alustas kodumaiste aiasaaduste müüki. Eesmärk on
pakkuda kohalikele tootjatele võimalust müüa oma toodangut mõistliku hinnaga selle asemel, et seda tasuta laiali jagada, kommenteeris Hortese juhatuse liige ja tegevdirektor Kristian Kalgan.
„Loodame, et meie algatus innustab ka teisi aianduskauplusi – Eesti aiandustootjaid toetades toetame ka Eesti aianduse arengut,“ ütles Kalgan.
Kodumaiseid aiandussaadusi seob Eesti Aiandusliidu kaubamärk, „Eestis Kasvatatud”.
Horteses jõuavad tänasest müügile värsked puuviljad ja mahlad EMÜ Polli Aiandusuuringute Keskuse aiast, Ääsmäe väiketootja Karin Neeme avamaaköögivili, Jaagumäe talu aed- ja köögivili  ning AS Sagro aiasaadused.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 17:24
Pilvepõhiseid ärijuhtimissüsteemid on paindlikud ja kulusäästlikud
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele