• 13.09.13, 17:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Marks & Spencer üritab klienti poes hoida üle 24 minuti

Kiirmoefirma Marks & Spenceri (M&S) hiljutine uuring näitab, et keskmine klient veedab nende poes 24 minutit, ettevõtte tegevjuht on seadnud eesmärgiks seda aega pikendada, vahendab Tarbija24.
M&S pole viimase paari aasta jooksul rivaalidest maha jäänud mitte ainult vanamoodsate rõivaste tõttu, vaid keskpärane on ka ettevõtte kaupluste ilme ja sisekujundus, kirjutab The Telegraph. Marks & Spenceri tegevjuht Marc Bolland on seega nüüd sundolukorras, üritades naisterahvaid poes kauem hoida, et nood firma sügis- ja talvekollektsiooni ostaksid.
Ettevõte on koolitanud ligi 10 000 klienditeenindajat selleks, et inimesi poodi pikemaks ajaks peatuma meelitada.  M&S uue turundusjuhi sõnul on firma seadnud turunduses fookusesse rõivaste presentatsiooni ja olemasolu, ristmüügi (ostjale pakutakse soovitud riideesemele lisaks ka näiteks teisi kollektsiooni kuuluvaid aksessuaare – toim), teeninduse ja teadmised.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.01.25, 15:15
LHV: e-poe müügikanali tähtsust ei saa enam eirata
Kaubanduse mahud näitasid oktoobris juba kerget tõusu ja mõõnaaeg on ületatud, leiab LHV panga kaupmeeste makselahenduste juht Indrek Kaljumäe. Seda enam tuleb tema sõnul tähelepanu pöörata e-makselahenduste võimekusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele