• 26.09.13, 14:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Idufirmade toetaja: veebiäri on nagu tervisesport

Internetiäri on nagu tervise­sport, millega ei ole kunagi hilja alustada, ütles mitme idufirma rahastaja ja e-äri projektide looja Andrei Kasjanenko eile konverentsil “Äriplaan 2014”.
“Ma ei ole nõus sellega, et arvutid, nutitelefonid ja internet on noorte jaoks. Kasutan juba veerand sajandit neid aktiivselt ja teenin sellega ka edukalt raha,” rääkis Kasjanenko. “E-äri on nagu fitness, kõige olulisem on sellega alustada ja sellega alustada ei ole kunagi hilja.”
Saaremaa ettevõtja Kasjanenko ei ole nõus sellega, et iga ettevõte ei saa internetis raha teenida. “Need, kes ei müü veel interneti kaudu, on lõpuks sunnitud seda tegema,” tõdes ta. Ta tõi näiteks oma sõbra, kes kasvatas interinetikaubandusega metalltoodete müüki veerandi võrra. Internetiäri võib jagada tema hinnangul “enne” ja “pärast” ehk aeg enne sooduspakkumiste portaale ja pärast nende massilist teket.
Ta tutvustas konverentsil oma portaali minuvalik.ee, mis tekkis koostöös Cherry.ee-ga. “See oli niinimetatud internetiäri läbimurre, sest pärast neid projekte hakkas neid massiliselt tulema ja inimesed hakkasid massiliselt internetist ostma,” lausus Kasjanenko.  Samas tõdes ta, et inimesed on mingil määral sooduskupongide portaalidest juba väsinud, aga see ei ole tupikseis.
Järgmisel aastal on ettevõtte kõige suurem projekt veebis müügi kasvatamise võimalus paybox.ee. “Kui muidugi veab,” märkis ta. “See on lahendus neile, kes astuvad internetiäris esimesi samme ja äri maht ei ole oluline.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.11.24, 19:21
Kasutamata võimalus: kuidas muuta digiekraanide kulu tuluks?
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele