Suurbritannia suurima jaekaupmehe Tesco esimese poolaasta kasum vähenes, kuna ettevõte investeeris poodidesse ja kasutas agressiivsemat hinnakujundust klientide poodi meelitamiseks, vahendab Reuters.
Niinimetatud kauplemiskasum vähenes 7,6%, 1,59 miljardile naelale, teatas ettevõte. Analüütikud ootasid 1,62 miljardilist kasumit.
Juhatuse esimees Phil Clarke on investortie surve all, et näidata Suurbritannia äri paremusele pööramist, kuhu on kulutatud mullu miljard naela turuosa languse peatamiseks. Väljaspool Ühendkuningriiki müüdi USAs Fresh & Easy kett ja täna teatas Tesco, et maksab 558 miljonit dollarit Hiina hüpermarketite eest ühisettevõttesse China Resources Enterpriseiga.
Seotud lood
Jaekaubanduses ei võistle omavahel ainult hinnad ja tooted – üha olulisemaks muutub võitlus kliendi tähelepanu eest. Ajal, mil ostjad otsivad ja eelistavad positiivseid elamusi pakkuvat ostukeskkonda, on digitaalsed lahendused kaupluste uueks standardiks. Küsimus pole enam selles, kas digitaliseerida, vaid kuidas teha seda nii, et investeering end võimalikult kiiresti ära tasuks.