• 03.10.13, 23:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Automüüja: head uudised toovad ostja salongi

Positiivsed uudised majandusest toovad ostja autosalongi, negatiivsed prognoosid peletavad, selgitas Honda Baltic tegevjuht Tõnu Vahtel.
„Inimesed on muutunud ettevaatlikumaks ja kuigi teeme ka praegu pakkumisi, on inimesed siiski äraootaval seisukohal," kommenteeris Vahtel.
Septembris müüdi Eestis Autode Müügi- ja Teenindusettevõtete Liidu (AMTEL) andmeil 1564 uut sõiduautot ehk samas suurusjärgus nii augusti kui mulluse septembriga. Üheksa kuuga kasvas automüük Eestis 5% võrra, kasvu tingisid kevadkuude kiired müügikasvud. "„Kevadel tõstsid müüginumbreid, mitmed kampaaniad, nagu näiteks meie oma,“ kommenteeris Vahtel. 
Automarkidest on jätkuvalt müüduimad Toyota ja Škoda ning tarbesõidukeid on enim müünud Citroen.
Automarkidest on AMTELi andmeil jätkuvalt esikohal Toyota, milliseid müüdi septembris 236 tükki. Kaugele maha ei jää ka Škoda oma 197 müüdud sõiduautoga. Kolmandalt kohalt leiame seekord Nissani 109 autoga. Juba teist kuud järjest on müüduimaks automudeliks aga Škoda Octavia (91), millele järgnevad Honda CR-V (61) ja Toyota Avensis (56). Elektriautosid müüdi septembris 9 tükki ja hübriide 27.
Tarbesõidukite osas püsisid müüginumbrid samuti eelmise aasta septembri tasemel, kuid tänu eriti hästi edenenud müügile esimesel poolaastal on tarbesõidukite turg üheksa kuu kokkuvõttes koguni 13% plussis võrreldes möödunud aastaga. Septembris müüdi kokku 262 tarbesõidukit. Parimaks tõusis automarkidest Citroen, milliseid anti klientidele üle 53. Teisele kohale kerkis teine PSA Grupi tootja Peugeot 37 müüdud tarbesõidukiga ja kolmandaks Mercedes-Benz 35 autoga. Mercedese edu põhines peamiselt heale veoautode müügile, milliseid läks kaubaks 24 tükki. Veokite segmendis müüs teiseks enim oma tooteid Volvo (15), edestades napilt Scaniat (14).
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:32
Jaekaubanduse järgmine arenguhüpe ‒ tulevik on kassavabade poodide päralt
Ostlemise ja ostukogemuse tulevik pakub palju põnevust, jagab kodumaise tarkvaraarendusettevõtte Datanor tegevjuht Indrek Ott ja kirjeldab, milleks valmis olla.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele